Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond het grappig"
"je moet het wel spuiten anders ben je niet verslaafd. Dat is de regel. De nieuwe stoere regel."
"Heroïne is niet verslavend tenzij je had gaat spuiten vind ik. Ik zou niet aan heroïne verslaafd kunnen raken als ik het nooit gespoten had. Het is een mild effect zeg maar, erg mild net zoals cocaïne maar dan meer verdovend. Ik vind het erg op coke lijken. Ook als je het spuit is het niet heftig meer een warm rustig gevoel. Alleen als ik het spuit dan krijg ik ook nog het effect van een orgasme erbij dat vind ik erg verslavend."
"speeseend zei: okay tough guy, neem nog eens een shotje of zo, laat eens zien dat jij de enige echte Super-Hero bent. Hoe snel ben je overgegaan op spuiten, Heroaddick001? Klik om te vergroten... Na 2 weken elke dag snuiven"
"Het is knap dat je zoveel kan foliën/basen. Maar je moet wel begrijpen dat in Nederland een leeftijd van 40 heel normaal is voor heroïne gebruik. Misschien weten dealers dit ook wel hoor maar heel vaak hebben ze gewoon 3 nummers tegelijk of zo. Ik haat heroïne basen ik wordt sneller nuchter dan stoned maar dat moet ik nog wel een beetje onder de knie krijgen zeg maar. Ik snuif het liever, wel merk ik op dat mijn ruik vermogen veel sterker wordt als je een paar keer heroïne heeft geprobeerd. Dit is erg raar maar valt jouw dit ook op?"
"Ik snuif altijd veel liever hoor, en coke blijft in mijn neus hangen heroïne niet."
"Re: MindTraveler zei: Telefoon zei: de 1e keer hero isniet leuk. de 2/3e keer pas Klik om te vergroten... Dat heb je gewoon ergens gelezen. Dat is wel vaker zo maar geldt heus niet voor iedereen. Klik om te vergroten... Ik had de eerste keer zo weinig gemerkt dat ik gelijk maar een overdosis nam."
"vieze rockers met lange haren en een gitaar hebben pas respect voor vrouwen."
"Je hebt best wel dikke armspieren anders"
"EN NU DE KANKER VERSE HERRIE http://myraid.ws/rage/index.php?dir=wav%2F En 1 kankervers nummer http://rapidshare.com/files/219379091/19_Dione_-_Bad_Boy_Bass.mp3.html 19_Dione_-_Bad_Boy_Bass Australian - The Hardcore Compilation 4 http://myraid.ws/rage/wav/DJ%20Neophyte ... 20Days.wav http://myraid.ws/rage/wav/DJ%20Promo%20 ... elleuk.wav"