Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hou erg van gypsie en flamenco. Het is inderdaad een geweldige muzikant. Hopen dat het goed blijft gaan met hem.."
"David Bowie, Wild is the wind. Maar ik ben dan ook een sentimentele ouwe lul."
"Sorry, ouwe trut bedoel ik."
"Mijn koelkast - gezoem"
"Kan behoorlijk depri zijn 's nachts ja"
"White Lines - Grandmaster Flash. I know, héél erg jaren tachtig."
"Oxazepam is een benzo, een middel tegen angst/om te slapen/kalmeren/ontspannen. Alleen werkt het meer op je geest dan puur op je spieren zoals valium lijkt te doen. Om te slapen wordt het in hogere doseringen gebruikt, 0 tot 50 mg, wat niet helemaal ongevaarlijk is, sommige mensen weten dan niet meer wat ze doen (zeker in combinatie met alcohol!). Ik betwijfel of je er heel veel van merkt als je die 10 mg snuift. Maar áls je het persé wilt nemen zou ik het slikken en niet snuiven. Blijf er maar gewoon vanaf zou ik zeggen.. maarja, dat is natuurlijk niet je bedoeling.."
"Tja, ik kan weinig opbeurends zeggen. Ik ben inmiddels al 41 dus dat komt er ook nog eens bij; je wordt ouder, lelijker, mensen die ik van vroeger kende zijn inmiddels allemaal dood en ik heb eigenlijk nergens meer zin in.. geen leven maar overleven, zo voel ik het ook. Ik heb wel een baan maar geen baan die ik leuk vind. En ik kijk toch ook terug met een gevoel van spijt.. had ik maar.. etc. Maar het is te laat volens mij. Ik heb het gevoel dat ik me nooit meer hetzelfde als vroeger zal voelen.. maar we blijven moed houden.."
"Ja dat is erg goed. Helaas werkte bupe niet voor mij. Ik bleef pijn houden, zelfs na maanden op de bupe. Hoge dosering, lage dosering.. niets hielp. Maar ik weet zeker dat ik, als ik het 20 jaar geleden voorgeschreven had gekregen, er wel mee geholpen zou zijn. Toen was mijn lichaam nog niet zo ingesteld op opiaatgebruik en had ik geen pijnproblemen. Helaas werkt het bij mij nu gewoon niet (meer?). Anyway, al moet ik mijn leven lang op een lage dosis methadon blijven, ik heb een goede baan, een relatief goed leven en over een maandje ga ik lekker op weg naar Azie voor een lange en welverdiende vakantie.. wat wil je nog meer?! :P"
"Drinking sangria in the park... Goeie herinneringen aan LR, weliswaar vrijwel allemaal gerelateerd aan bruin maar toch..."