Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshero snuiven

hero snuiven

43 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom spuit je het niet? :) Is de beste manier naar horen zeggen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Waarom spuit je het niet? :)
Klik om te vergroten...

dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?

en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.

Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?

iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin_dose.shtml

Helpt dit jou op weg?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin_dose.shtml

Helpt dit jou op weg?
Klik om te vergroten...

uhm, eigenlijk niet. want kheb namelijk geen idee hoeveel het was. ik kan t natuurlijk wel gaan wegen maar kweet niet of ik iets heb met zon kleine getallen. miss iemand die me t gevoel kan uitlegge bij normale dosis?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
Klik om te vergroten...

uhm, kweet nie waar je dat gelezen hebt maar kvind t niet :flushed:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?

en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.

Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?

iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
Klik om te vergroten...

Dit is toch een beschrijving?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
DarkScope zei:
dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?

en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.

Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?

iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
Klik om te vergroten...

Dit is toch een beschrijving?
Klik om te vergroten...

jazeker, ma k bedoelde de beschrijving van die andere persoon dan? om mee te vergelijken?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan het beter basen das het lekkerst
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim zei:
Je kan het beter basen das het lekkerst
Klik om te vergroten...
Woorden van de kenner!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
BobG zei:
Kim zei:
Je kan het beter basen das het lekkerst
Klik om te vergroten...
Woorden van de kenner!
Klik om te vergroten...

Inderdaad
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Ik dacht dat puberaal gedrag niet gewenst was hier..
Klik om te vergroten...
Idd maar deze jongen heeft een verstandelijk handicap. Ook hij heeft recht op een plaats in deze maatschappij. :rolleyes: Maar mss is het beter voor dit kindje dat hij geband wordt. Het is voor zijn eigenbestwil. :stoned:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: heroinie is verslavend begin er niet aan!! ervare gebrui

henker zei:
hoi allemaal...

ik heb wellis geroakt van deh spulleke..
verslaaftt jopah nu net 685 shots geroakst he?
heroine i :rolleyes: s echt de shit mensen GEBRUIK het het is heerlijkkkkkkkkk
mmmmm
hihihahahhehehhoehoehoe
alleen echte pappies gebruiek bruin
doei jongetjesennal witte nie vuile hond!
fuck you white boyzzzzzzzzzz
Sk4Tj3 ik ben 12
hihi
smookbreek tussen me bille
hehehehe
12 jaar en nu al verslaaft
snuive die toelieboeliejeoel;ieknoelie
hehehoehoe
ik neem nu een slok pilzner *klok#
hahahahahaha
aahhh werkt nie\\
hehe
toektoek :stoned:
toedeoloe
haha

stop met nuchter zijn heroineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


















































































































































:stoned:












4sho whiteboyZZZ
Klik om te vergroten...

mensen zoals jou zijn niet welkom bij mij :angry: een paar beuken kan je krijgen, je vervuild het forum met je onzin :smilingimp:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: heroinie is verslavend begin er niet aan!! ervare gebrui

henker zei:
hoi allemaal...

ik heb wellis geroakt van deh spulleke..
verslaaftt jopah nu net 685 shots geroakst he?
heroine i :rolleyes: s echt de shit mensen GEBRUIK het het is heerlijkkkkkkkkk
mmmmm
hihihahahhehehhoehoehoe
alleen echte pappies gebruiek bruin
doei jongetjesennal witte nie vuile hond!
fuck you white boyzzzzzzzzzz
Sk4Tj3 ik ben 12
hihi
smookbreek tussen me bille
hehehehe
12 jaar en nu al verslaaft
snuive die toelieboeliejeoel;ieknoelie
hehehoehoe
ik neem nu een slok pilzner *klok#
hahahahahaha
aahhh werkt nie\\
hehe
toektoek :stoned:
toedeoloe
haha

stop met nuchter zijn heroineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:stoned:
4sho whiteboyZZZ
Klik om te vergroten...

Sukkel wat is hier leuk aan en als dit waar is dan mag je van mij een dikke vette overdosis krijgen want er zijn hier allemaal mensen die er een beetje vanaf proberen te komen en dan kom jij aan met zon kut reactie ik zou die kaken van je fijn willen knijpen kleine******rat :angry:
N
Nr.00Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven is niet optimaal omdat heroine niet goed oplost in water (dus ook niet in neusslijm/snot) dat merk je dan ook omdat er na een paar snuifjes bruine drab in je neus blijft hangen. Dus ik zou zeggen pak een folie en ga lekker de dragon chasen. :rockband:
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
hallo, ben nieuw hier... hero snuiven gaat wel maar is niet aan te raden vind ik persoonlijk, alles begint fel te jeuken en houd nie op
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb t niet vaak bruin gebruikt van de werking saai. Wel goed om te kunnen pitten na t basen en speed enzo ff een chineesje e nslapen maar..hihi..lijk wel doornroosje dan. Maar snuiven klinkt niet goed....was da niet bij die film pulp fiction dat die griet waar John travolta mee was die bruin snoof en dikke bloedneus kreeg en een dikke o.d. Kijk wel uit aub,want volgens mij is bruin er niet voor gemaakt en anders versnij t een beetje met manitol of dat andere versnijings middel dan komt t ook minder hard aan.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#19
hallo

hero snuiven is zeker mogelijk, ik prefereer die methode zelf.

MAAR MAAR MAAR

zeer goed opletten bij dosage!!! beter een iets te kleine lijn dan een iets te lange want dan heb je gegarandeerd een OD ! ! ! en JA ik spreek uit ervaring


grtz
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Shabba zei:
Heb t niet vaak bruin gebruikt van de werking saai. Wel goed om te kunnen pitten na t basen en speed enzo ff een chineesje e nslapen maar..hihi..lijk wel doornroosje dan. Maar snuiven klinkt niet goed....was da niet bij die film pulp fiction dat die griet waar John travolta mee was die bruin snoof en dikke bloedneus kreeg en een dikke o.d. Kijk wel uit aub,want volgens mij is bruin er niet voor gemaakt en anders versnij t een beetje met manitol of dat andere versnijings middel dan komt t ook minder hard aan.
Klik om te vergroten...

Mannitol is voor mij niet het juiste middel om Hero te versnijden. Eerder Caffeine.

Overigens zijn de lijtjes in geen geval te vergelijken met de lijntjes Coke of Speed. Ik maakte inderdaad heel dunne, korte lijntjes. Beter drie-en-een half klein lijntje dan een grote. Zolang je aan deze regel houdt, zal er weinig fout gaan, zoals in de Pulp Fiction-movie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."