#1
Darkscope? Spoel je hero alsjeblieft door de plee.
tjaDarkScope zei:Frisko zei:ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt...BobG zei:Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..![]()
![]()
chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further![]()
ik kijk er niet expres langs maar ik vond het sowieso niet egt zon lekker gevoel eigenlijk, gooi liever een pilletje ofzo. ma omdat k de vorige keer misselijk werd wil k t ff doen dat t goed gaat.
BobG zei:Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
BobG zei:Als je het rookt komt het in je longen en dat geeft een 'rush'.
Als je het rookt in een joint is het zonde, maar basen is een betere manier om het te roken.
Heb je het nog steeds niet doorgespoelt?
BobG zei:Waarom spuit je het niet?![]()
BobG zei:
BobG zei:Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
DarkScope zei:dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?
en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.
Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?
iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
BobG zei:DarkScope zei:dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?
en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.
Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?
iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
Dit is toch een beschrijving?
Woorden van de kenner!Kim zei:Je kan het beter basen das het lekkerst
BobG zei:Woorden van de kenner!Kim zei:Je kan het beter basen das het lekkerst
Idd maar deze jongen heeft een verstandelijk handicap. Ook hij heeft recht op een plaats in deze maatschappij.BobG zei:Ik dacht dat puberaal gedrag niet gewenst was hier..
Maar mss is het beter voor dit kindje dat hij geband wordt. Het is voor zijn eigenbestwil. 
henker zei:hoi allemaal...
ik heb wellis geroakt van deh spulleke..
verslaaftt jopah nu net 685 shots geroakst he?
heroine is echt de shit mensen GEBRUIK het het is heerlijkkkkkkkkk
mmmmm
hihihahahhehehhoehoehoe
alleen echte pappies gebruiek bruin
doei jongetjesennal witte nie vuile hond!
fuck you white boyzzzzzzzzzz
Sk4Tj3 ik ben 12
hihi
smookbreek tussen me bille
hehehehe
12 jaar en nu al verslaaft
snuive die toelieboeliejeoel;ieknoelie
hehehoehoe
ik neem nu een slok pilzner *klok#
hahahahahaha
aahhh werkt nie\\
hehe
toektoek![]()
toedeoloe
haha
stop met nuchter zijn heroineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
4sho whiteboyZZZ
henker zei:hoi allemaal...
ik heb wellis geroakt van deh spulleke..
verslaaftt jopah nu net 685 shots geroakst he?
heroine is echt de shit mensen GEBRUIK het het is heerlijkkkkkkkkk
mmmmm
hihihahahhehehhoehoehoe
alleen echte pappies gebruiek bruin
doei jongetjesennal witte nie vuile hond!
fuck you white boyzzzzzzzzzz
Sk4Tj3 ik ben 12
hihi
smookbreek tussen me bille
hehehehe
12 jaar en nu al verslaaft
snuive die toelieboeliejeoel;ieknoelie
hehehoehoe
ik neem nu een slok pilzner *klok#
hahahahahaha
aahhh werkt nie\\
hehe
toektoek![]()
toedeoloe
haha
stop met nuchter zijn heroineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
4sho whiteboyZZZ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."