Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee niet de grootste rotzooi...wel een van de grootste rotzooi Chrystel med is nog ff iets erger als speed. En angel dust is ook flip drugs nr 1. Maar speed mag er wel bij ja. Wat dat betreft is iederee naltijd zo huiverig over bruin, maar je kan er wel 70/80 jaar mee worden als je er goed bij eet en met chemische drugs mag je blij zijn als je de 60 haalt. jaja die party gangers altijd zo slecht praten over bruin junkies dit junkies dat, terwijl ze zelf de grootste troep gebruiken. Ik ben meer verslaafd aan pillen,coke en die shit dan bruin, daar geef ik niks om. Maar in ieder geval spuiten is schoonste manier van gebruiken maar wel de heftigste, gevaarlijkste en meest verslavende dus kijk aub wel uit."
"Heb gehoord dat je juist zo ziek wordt van speed, omdat de meeste niet eten. Heb t zelf niet geprobeert, maar t schijnt dat als je goed eet bij speed (wat ik dus niet kan) wordt je stukke nminder ziek en verrot en lichaam lijd minder. Want ik vind persoonlijk speed nog steeds een van de gevaarlijkste en hardste drugssoorten die er zijn die je lichaam het meeste uitput binnen no - time. Ik kan weken elke dag coke roken zonder dat mn reserves uitgeput zijn en bij speed kan na een n8 bij mij al alles op zijn en je mag trouwens ook inet te veel water drinken bij speed hooguit 2 goeie glazen per uur. Anders wordt je natrium gehalte te hoog. Wat in water zit en dat schijnt niet echt bevordelijk te zijn vooral niet als je aan t uitdrogen bent, dus goeie variaite in drinken is ok."
"Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij."
"Hey...heb eergister toevallig kristallen op. 20 euri voor een grammetje. Denk wel dat als je goede mdma pillen hebt dan maakt t niet uit. Maar als je dealers hebt die lichte pillen verkopen onder de 100mg dan kan je beter kristal hebben. Ben je voordeliger uit. Maar als je zware mdma pillen hebt is t zelfde. Je moet dus betrouwbare bronnen hebben die goeie troep hebben. Vind verschil tussen mdma poeder, kristal en mdma pillen(zware) niet echt verschil. Mij maakt t ook niet uit. Als t maar sterk is En heb t laatste jaren beetje gehad met mdma. Dat slome gedoe. Heb liever de iets sterkere variant van xtc, geloof mda of mde een van deze 2. Da werkt tenminste beetje leip. En werkt langer als xtc. En meer trip achtig. Daar houd ik meer van. Maar das persoonlijke voorkeur he."
"Heb van een kennis gehoord ging in t begin lekker. Maar natuurlijk nam ie meer zoals ie bij alle drugs deed. Toen ging t ff te hard enzo hij werd helemaal leip op die party. Ik wille ook Ketamine...een van de weinigen drugssoorten die ik niet heb wete nte bemachtigen helaas."
"Zal maar gelijk mijn ervaring van van t weekend delen. Had een half jaar geen pep gedaan. Dus zaterdag 1,5 gram gehaald, een portie 'mexicaanse paddo's en 3 speed pillen (kersjes,pff werken zeer goed, 4 uur lang tering strak) en veel hash en wiet. Zaterdagmiddag begonnen dit was samen trouwens met kamaraad van me. Ik kon lijnen nemen als een nieuwe werd niet echt strak, terwijl die kamaraad van me na 2 lijntjes al t hele huis aan t schoonmaken was. Nou ik theetje gezet van paddo's paar uur laten trekken. We hadden eerst een halve gram. Ik met zijn auto een gram erbij gehaald. Weer shuiven paar slokken van de thee genomen. Nou toen sloeg ie aan. Was gelijk minder scherp..trippen erbij cool man. Kameraad geen thee genomen hij ging al goed van de pep. Nou ik nog een pil erbij genomen en ff 4 uurtjes geen thee meer gedronken allemaal goed en wel. Wel af en toe een lijntje. Nou ik dacht met 12 jaar ervaring gaat lekker he vooral met die speed helemaal onder controle. Effin 6 uur snachts hadden we nog zeg maar 6 kleine lijntjes over. Pillen op...ik 2... en die 2 theetjes opgedronken met mex erin..baba gkreeg die bal paddo's bijna niet weg heb ook nog wat uitgespuugt na een kwartier kauwen.die kamaraad niet alleen pep. Die andere pil aan andere vriend gegeven die heel verstandig daarna naa rbed was gegaan. Nou wij die lijntjes nog niet genomen. Stuk gaan cruisen met auto. Paar keer politie omzeilt ging lekker hard in de auto toen op een gegeven moment ik eerst last van m'n hart 2 min greep echt naar mn borst ervan zo eng. Maar ging weg daarna duizelig in hoofd voelde mn hele gezicht niet meer mn handen niet meer net alsof ik verlamt raakte daar kotsen kotsen uit de auto gelukkig. Ow wat was ik misselijk die uren daarna had t helemaal gehad. Snel naar huis gereden. Vriend van me ging nog goed hij kon zn energie niet kwijt had nog een lijntje genomen en maar door t huis banjeren. Toen kreeg hij het. Misselijk als de neten..trippen van de speed (want hij had geen paddo's op) hij was para alles ik moest m echt verzorgen want ging niet goed..schrok ervan. Ik allemaal dingen make nvoor m brinta, sap, melk want dat breekt volgens mij speed af net als veel vitamine C. Maar hij wilde niets! Heb op ee ngeven moment besloten om het m op te leggen hij moest van me drinken en eten en ja hoor het igng ietstjes beter, maar de misselijkheid bleef hele dag bij hem. NIet geslapen dag daarna. Tja was bijna dood ervaring volgens mij kwam deze zeer close. En ik d8 na al die andere bijna doodervaringen het wel onder de knie te hebben. Lesje weer geleerd. Maar hoe zou die misselijkheid dan toch komen? dat is mijn brandende vraag."
"Ja sorry van t chaotisch verhaal...ben beetje chaotisch zal wel met mn ad(h)d te maken hebben heb van die dagen erbij die kan ik gewoon niet to the poin t iets zeggen. Bedankt voor jullie ideen ja. Die sapjes enzo is goeie oplossing."
"Ja, ken t probleem. De laatste jaren mot mn lichaam die chemische troep niet meer moet zo vaak kotsen. Krijg al rillingen en kotsneigingen in mn lichaam als ik aan de bitterheid denk van xtc/pillen. En deels ook fobie van pil die ik nam in de rij bij speedrazer(party) 10 jaar geleden zonder drinken, pil bleef hangen in keel. En als je te hard gaat kan je ook maag ook over de zeik zijn en als je dan gaat roken of blowen dan wordt je misselijker."
"Heb t niet vaak bruin gebruikt van de werking saai. Wel goed om te kunnen pitten na t basen en speed enzo ff een chineesje e nslapen maar..hihi..lijk wel doornroosje dan. Maar snuiven klinkt niet goed....was da niet bij die film pulp fiction dat die griet waar John travolta mee was die bruin snoof en dikke bloedneus kreeg en een dikke o.d. Kijk wel uit aub,want volgens mij is bruin er niet voor gemaakt en anders versnij t een beetje met manitol of dat andere versnijings middel dan komt t ook minder hard aan."