Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
". En ik heb altijd het idee dat ik een beetje opgefokt word van speed terwijl coke mij wat relaxter houdt. .[/quote] dan moet je basen eens proberen"
"ja basen is nogal verwoestend ik zette altijd tijdens mn flash alweer de volgende en als het bijna op is ga je daar tegen aan zitten hikken en bijvoorbaat al flippen dat het op is en alsssss het dan op is ......FLIPPEN uren lang en zoeken naar korrels op de grond. Maar als ik er dan weer een dag/paar dagen van af ben dan kon ik er wel weer maanden lang mee stoppen maar wel nonstop depressie ben een keer 7 jaar gestopt maar wel depressief. Nu doe ik het nog heel af en toe. Beter hou je het bij snuiven al vind ik voor een echt coke effect dat je moet basesn omdat de snuif meestal zeer versneden is"
"Volgens mij denken jullie dat iedereen die timo is heb ik zelf ook al ondervonden, ik kan je zeggen dat is helemaal niet leuk. Tot dusver geen excuus whatsoever voor alle aantijgingen maar hee laat maar he. Zolang jullie mn vragen serieus beantwoorden. Ik op mijn manier probeer ook waar ik kan mensen te helpen maar niet met geterroriseer. Dit zeg ik trouwens niet om een discussie ofzo te openen daar heb ik ff geen behoefte aan volgende week ga ik met afkicken beginnen tiidens een korte opname mbh van buprenorfine. Sterkte iedereen die het nodig heeft. groet sambalbij"
"ok COOL kon het niet laten er wat van te zeggen. We moeten een oplossing bedenken hiervoor vind ik. Het beste is denk ik om het geen aandacht te geven want die timo zit zich eigen rot te lachen dat jullie iedereen betijgen hem te zijn, hoeft ie helemaal niks voor te doen. Zelf een beetje upgrowen dan maar sommige figuren hier. wat een flikkertje trouwens, afgaande op die hiervoor geposte foto. (misschien wordt ie later ook wel wijzer?) Ltrs SamneeneeikbenechtniettimojokerschijterdBalneeneeechtnietgeloohoooooooooooooffmenouBij"
"Re: shotten door Sarori op 12 jul 2009 14:03 SAMBALBIJ schreef: wat een flikkertje trouwens, afgaande op die hiervoor geposte foto. (misschien wordt ie later ook wel wijzer?) Ik snap niet wat dat met voetballen te maken heeft mijnheer Oelek, voegt die opmerking iets toe? Maar goed dat zal wel aan mij liggen. Voetballen??? heb ik zeker iets gemist zeker"
"Mooi man..... fijne kerstdagen Sambalbij"
"ja ik vind het nog steeds lkkr"
"Nu heb ik weer op internet dat buprehnorfine (suboxone) in Nederland nauwelijks word voor geschreven omdat het niet door de verzekering vergoed wordt?? Dit bericht was dus uit 2008(??) Hoe zit dat hier bij de mensen die het gebruiken wordt het volledig vergoedt>? Want zelfs bij de benzos moet je geloof ik een eigen risico betalen ofzo? Ik heb hier niet zoveel verstand van. -Ik moet nu 2.5 maanden wachten op een opname bij de loods (dubbel D). En de loodds omdat het bij bouman wel eens een half jaar ofzo kon duren. Ik flip ervan dat de hulpverlening waar je baat bij hebt zoooooooo langzaam op gang komt. DDDDDDDDDussssss ik heb gevraagd aan bouman of ze me buprenorfine kunnen voorschrijven en toen kreeg ik als antwoord ;;;;;:::::: we vinden het op dit moment onverantwoord omdat we dat bij jou liever tijdens de opname doen van die strekking dit omdat ik meerdere middelen wel eens gebruik. Maar nu nog 2.5 maanden ZO doorgaan is dat dan wel verantwoord??? (ik ben dus een beginnend heroverslaafde, nu gebruik ik zon 9 maanden en pas de laatste 3/4maanden problematisch zeg maar) waarom mij geen bupe geven en het eerst nog 2.5 maand laten escaleren? Ik ben nu dus op het punt dat ik mn gebruik niet meer kan betalen. Maar als ik alvast iets vervangends heb kan ik denk ik wel de heroinen vast wat uit mn leven gaan weren in aanloop naar de opnamer toe alwaar k dan met die bupe wil afbouwen. WAAROM DOEN ZE ZO MOEILIJK?? Mn volgende actie is dus een afspraak maken met mn psych en als dat niet lukt mn huisarts. Waarom mij niet die bupe laten proberen ipv het maanden uit de hand laten lopen (want als ik het nu vergelijk met 2.5 maanden geleden ben ik nu 2x zo verslaafd) Ik ben ook best wel uitgekeken op de H want die echte euforische werking krijg ik niet meer maakt niet uit hoeveel ik neem. Dus ik heb mn leuke tijd wel gehad zeg maar + ik ben niet zo blij met die randverschijnselen :afhankelijk zijn van dealers, geengeld hebben , verkeerde "vrienden"dat er over je geluld word etc. Dus ik ben klaar voor bupe en ik krijg t niet ik was dus zeer pissed off op de hulpverlening, ik hoop dat ik meer geluk heb bij mn psych Zijn er nog mensen met tips voor mij? Van harte welkom. Als er hier typefouten in staan srry maar ik heb het grootste gedeelte blind getyppt want het scherm gaat heel de tijd omhoog zeg maar echt irritant Goed ik ben het weer ff kwijt\\ Groet sambalbij"
"Hoi rara bedankt voor je reactie. ja ik wil dus serieus stoppen zonder bijgebruik. De dealer neemt de telefoon niet op en ben nu dus sinds gisteravond er (nog)af. Hebben jullie ook dat het de ene keer als je 1 dag zonder zit anders of minder zwaar of zwaarder is als de andere dag? Natuurlijk probeer ik ervoor te zorgen dat ik mn dagelijkse portie heb maaarrrrrrr dat lukt dus ook weer niet altijd dat is ook mede een reden om eraf te willen maar wel graag met goed voelen. Dit spul (vooral in het begin) het enige waar ik me goed bij voel schijnt het. Daarvoor heb ik echt wat af gezopen, geblowed en gebased. Maar goed voelen? Nee dat was er niet bij. Groet van de op dit forum herrezen sambalbij bzzbzz"
"lol een (klein) snuiffie is wel erg lekker idd zo klein mogelijk houden iets helderder effect dan roken + is ook zuiniger. geen last van dat het niet goed opgenomen word . of dat je neus vol blijft zitten als bij coke."