Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan je best nie snuiven, brand verschrikkelijk in uw neus"
"hallo ik ben eigelijk nieuw op dit forum, heb zelf wel een probleem met basen, blijf dikwijls een nacht doorgaan, dan werken, thuis komen en opnieuw, ik zie er eigelijk geen einde meer in, zelfs afkickcentrum helpt niet echt, mss dat het helpt om er met andere mensen over te praten, heb er geen gedacht van, groeten uit belgie"
"een pijpje waar je wiet me rookt ongeveer 6a7 cl lang met een klein kokertje op van ongeveer 1.5cm doorsnee met een netje in, zo'n pijpje van metaal zo, die zijn ideaal en kosten nie veel, ma best 2 netjes inlegge... en as van sigaretje erop, dan sos"
"wat verstaan mensen eigelijk onder junks, ik gebruik bijna dagelijks basesos en een paar trekke hero, maar ga werken heb een vriendin, steel nie en van die dings, ben ik dan een junk? (ben wel belg)"
"ik ben maar stomme belg maar raad het toch af hoor, het kan goed gaan en echt bij 1x blijven, maar het is geen pretje om af te kicken hoor, peace"
"het beste is de snuifcoke in een brokje liefst, poeder gaat ook, gewoon int midde van een lepel legge, beetje amonia(c) rond gieten dat de coke erin drijft, dan beginne vuren tot de coke oplost tot een doorschijnende druppel ( hoe doorschijnender hoe beter) dan een velletje wc papier oprolle tot de dikte van een sigaret, heel voorzichtig de amonia eruit zuigen maar niet tege uw druppel komen, juist ervoor blijven, dan met een ander velletje met de hoekjes tot juist tege uw druppel, dan een mes ofzo pakke en roeren in uw druppel tot hij hard word, dan de brok uiteen halen met uw mes tot je fijne korreltjes hebt, dan ist gedaan, je kan ook nog eens met water achteraf koken maar is meestal niet nodig, hoop dat ik een beetje geholpen heb, grtz"
"wit kristalkleurige zachte brokjes is meestal goed vind ik, of lichte gelige schijn, kan vanalles zijn, hangt van de versnijding af he, zou wel eens graag nederlandse coke ontdekke, naart schijnt beter as belgie.;"
"od zal niet zo snel voorvallen, alleen hartkloppingen, gewoon ff bene omhoog, rustig ademe en je kan weer lekker verder doen"
"als ik zwaar beneveld ben en dan een lijntje leg ben ik gewoon heel goed en werkt men lijntje precies langer en kan je blijve drinke, omgekeerd vind ik precies ma anders, wat zijn jullie meningen hierover?"
"basecoke kan je best nie snuiven, kan amoniac bijzitten en brand lekker in de neusomgeving"