Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou die ethanol kan ik hier nergens krijgen, alleen gedenatureerde alcohol 96%, maar daar schijnt dus ether in te zitten. Ik zoek ethanol omdat ik hasjolie wil maken."
"Cokebommetje? Niet doen, is zonde.. Tuurlijk is sjotte het heftigst, maar ook gevaarlijk omdat de kwaliteit nog al es varieert (dus dat je in eens hele goeie hebt en teveel neemt) En als je het wil roken (folie,pijp of sigaret)zou ik het eerst in ammoniak koken anders is het ook zonde. Maar als je op een feessie bent moet je gewoon snuiven.."
"Snuiven is niet optimaal omdat heroine niet goed oplost in water (dus ook niet in neusslijm/snot) dat merk je dan ook omdat er na een paar snuifjes bruine drab in je neus blijft hangen. Dus ik zou zeggen pak een folie en ga lekker de dragon chasen."