#1
geef mij maar kristallen. vind het om 1 of andere reden leuker om te nemen en geeft me een ander aangenamer gevoel. ik dans niet graag ofzo dus als het me iets loomer maakt vind ik dat niet erg
Dzy zei:Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.

nutsss zei:angie123 zei:en je kan het wat vaker doen dan 1 x in de 3 maanden, want dat lukt me niet hoor zo lang zonder![]()
Je zou het bijna verslavend kunnen noemen...![]()
soennie zei:Is het in België wel makkelijk te vinden, kristal?

BooYa zei:Telefoon zei:BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
dam mis je toch iets![]()
ja serieus maakt da zo een verschil uit?![]()
nutsss zei:Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen.
Dzy zei:Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.
BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
Telefoon zei:BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
dam mis je toch iets![]()
angie123 zei:Kristal en speed????? Ja lijkt me ook wel een combi! Maar de hele nacht erna wakker liggen niet zo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."