Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op de moment zelf een heel plezant gevoel om 1 te zijn met iedereen de dag erachter wanneer iedereen zn dipje krijgt zal al een pak minder zijn"
"Fishhead07 zei: flashkop zei: 2c-toestanden is chemische mecaline, structuur verschilt meestal wel iets, kijk maar op erowid... Je kan het extraheren uit peyote enzo, is veel werk dus je kan beter de hele cactus opeten... Klik om te vergroten... Hoeveel soorten 2c heb je wel niet dan?? 2c-a 2c-b 2c-c 2c-d 2c-i ???? allemaal bijna het zelfde neem ik aan ?? Klik om te vergroten... kweenie oeveel er zijn ze zijn allemaal gemaakt door Alexander Shulgin die mens eeft honderden drugs gemaakt en gebruikt"
"Goanaut zei: Psycho_Chrono zei: Goanaut zei: Alright.. sorry dan Ik was laatst op 'n feest en we hadden dus 'n gram pure mdma met 2 man. Was er een of andere gast op aan het scheppen over dat we eens kristallen moesten proberen en blabla.. ik denk nou nou dat klinkt goed, hij was namelijk lekker aan het overdrijven. Maar goed dat is dus hetzelfde.. en ik vind dat fijner dan pillen eigenlijk. Hoewel een pilletje heel makkelijk is, ff slikken en weg. Klik om te vergroten... Hahaha lol ja die gasten heb je ook . Dat zijn meestal ook de mensen die bij hoog en laag volhouden kabouters te zien rondrennen op de LSD Klik om te vergroten... Inderdaad.. het is soms zo irritant als mensen heel onwetend praten over iets, om zo 'stoer' over te komen, terwijl ik dan wel weet hoe het zit haha. Vorige week op m'n werk nog zo'n meisje die zei dat ze onder invloed van paddestoelen smurfen zag zwemmen in een beek, en allemaal kleine bomen zag renen over straat.. ik had zoiets van tuurlijk meid, leuk voor je. :P Klik om te vergroten... hehe zo mensen zijn altijd leuk weer een reden om mij kreupel te kunnen lachen"
"ier (rond gent) zouden ze u der veel voor doen betalen omdat ier bijna niets te vinden is nuja meer dan 10€ zou ik er nooit voor geven khoop dat lsd terug meer en meer opkomt ma kvrees ervoor xtc is populairder en makkelijker te maken en de jeugd wilt toch enkel meer dansen en hele nachten wakker blijven"
"Osi` zei: Al die zever, best eerst op paddo's trippen eer je op LSD gaat trippen vind ik gewoon dikke zever. Kijk, m'n eerste trip was op LSD, nadien kwam de paddo pas. En het ging allemaal goed, zolang je weet hoe je je moet reageren en wat er in u omgaat, kan er amper iets fout met u gaan. Die paddo ervaring veranderd daar geen reet aan of je nu beter met LSD zou kunnen omgaan hoor Het zijn tenslotte nog eens 2 totaal andere tripmiddelen, wat je voelt of ziet is niet hetzelfde. Klik om te vergroten... kdenk dat mensen die zeggen dat je beter met paddo's begint vooraleer lsd bedoelen voor dat te doen gwn omdat paddo's veel korter duurt dan lsd en zo kunde wa zien oege reageert op tripmiddelen"
"ze gaan die honden heus nie trainen voor het vinden van lsd ze da kost veel teveel en is veel teveel werk daarom laten ze die honden trainen op cannabis, coke, heroine enz omdat die drugs toch 100keer meer voorkomen dan lsd"
"Ik heb eens 3 dagen nadat ik LSA had genomen terug LSA genomen en ik moet zeggen dat het effect pakken minder was terwijl ik een veel grotere hoeveelheid had genomen."
"tjah kweet nie echt of je die misselijkheid kunt tegengaan en van die thee weet ik ook niets ik heb ze vermalen in een koffiemolen daarna een half uur laten weten in warm water en dan opgedronken (wat niet echt makkelijk was) daarna voelde ik mij een half uur misselijk en ik ging bijna een bad trip krijgen maar ik had gelezen dat wanneer je weed smoort dan dat de misselijkheid weg is en dit was zo wat volgde was een sterke weedtrip die ongeveer 10uur duurde"
"Volkspartij voor Vrijheid en Democratie noemt die partij? Vrijheid om geestesverruimende middelen te gebruiken niet blijkbaar. Als paddo's verboden worden zal dat weinig effect hebben denk ik. Er zullen dan gewoon veel thuiskwekers komen en dat heb je hetzelfde voor als bij marihuana: een illegale markt mé opvoerende drugs die aan lage prijzen te verkrijgen zijn. Het zal nog meer klanten lokken door al de media-aandacht die paddo's dan krijgen."
"pfff een schande dat zo dingen gebeuren stelt u voor dat die kleine mannen dat hadden gebruikt nuja drugs zijn alweer negatief in de media gekomen dus de politiekers zullen content zijn bij mij zal zoiets nooit gebeuren omdat ik mijn drugs in een kluis steek, en voor die kluis open te krijgen moet je een speciale draaing maken met de sleutel iedereen zou dit beter doen, zeker als je kleine broers of zussen hebt"