Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil of kristallen?

Pil of kristallen?

47 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.
Klik om te vergroten...

je bent me r eentje :P :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou als ik het zo lees gaat toch de voorkeur uit naar kristallen! Ik vind de combie erg lekker dus een beetje kristal en een gekruched pilletje, wie volgt???? :P Dit geeft een super gevoel, zonder dat je echt strak staat of loom bent en je kan het wat vaker doen dan 1 x in de 3 maanden, want dat lukt me niet hoor zo lang zonder :flushed:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
angie123 zei:
en je kan het wat vaker doen dan 1 x in de 3 maanden, want dat lukt me niet hoor zo lang zonder :flushed:
Klik om te vergroten...

Je zou het bijna verslavend kunnen noemen... :smoke:
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey...heb eergister toevallig kristallen op. 20 euri voor een grammetje. Denk wel dat als je goede mdma pillen hebt dan maakt t niet uit. Maar als je dealers hebt die lichte pillen verkopen onder de 100mg dan kan je beter kristal hebben. Ben je voordeliger uit. Maar als je zware mdma pillen hebt is t zelfde. Je moet dus betrouwbare bronnen hebben die goeie troep hebben. Vind verschil tussen mdma poeder, kristal en mdma pillen(zware) niet echt verschil. Mij maakt t ook niet uit. Als t maar sterk is :wink: En heb t laatste jaren beetje gehad met mdma. Dat slome gedoe. Heb liever de iets sterkere variant van xtc, geloof mda of mde een van deze 2. Da werkt tenminste beetje leip. En werkt langer als xtc. En meer trip achtig. Daar houd ik meer van. Maar das persoonlijke voorkeur he.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
angie123 zei:
en je kan het wat vaker doen dan 1 x in de 3 maanden, want dat lukt me niet hoor zo lang zonder :flushed:
Klik om te vergroten...

Je zou het bijna verslavend kunnen noemen... :smoke:
Klik om te vergroten...

Het zou het kunnen worden maar jij weet toch wel beter????
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou je denken? :P
s
soennieLid
01-01-2024, 00:00
#7
BE

Is het in België wel makkelijk te vinden, kristal?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: BE

soennie zei:
Is het in België wel makkelijk te vinden, kristal?
Klik om te vergroten...

nee je zult t daar nooit vinden :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."