Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen omtrend xtc en beveiliging

vragen omtrend xtc en beveiliging

115 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben / was ook echt een alcohol-consumer... dat leer je wel af na een paar keer :) Bij m'n eerste twee keer pillen had ik ook redelijk wat gedronken (8 biertjes en zo'n 6 whiskey's), maar dat leer je toch wel af... puur van de pillen genieten en water drinken is gewoon beter en heeeeerlijk.
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
w
wittemotorLid
01-01-2024, 00:00
#3
SUC6

Nou Temmy suc6 hoor !!
Hoop dat je een geweldige tijd hebt daar.
Ben wel benieuwd naar een reactie nadien.
:grin:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
temmy zei:
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
Klik om te vergroten...
haha ik vind wel een andere plek om het te plakke :grin:

ik zal hier een reportje type hoe het was , de eerste keer !

iemand een idee hoe je het overdreve zwete een beetje tege kan gaan ? of zitter nix anders op dan wanneer je begint te zwete wat te gaan zitte ofzo ?? :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou er geen alcohol bijdrinken, het verpest alleen maar je trip, dus erg zonde! En ik heb genoeg mensen na 1 biertje ziek zien worden, die normaal nooit ergens last van hebben , dus zou t gewoon niet doen. Het effect wordt er echt niet leuker van.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
temmy zei:
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha is dat daarom dan weet je dus ook meteen wie pille smokkelt haha :P

Er zijn zat manieren om je pille mee naar binne te nemen zeker als je der maar 2 ofzo meeneemt. Maarja geen idee hoeveel drugs honden ruiken qua pille.

Ik zou inderdaad lkkr genieten van je pilletje en het verneuken door de alcohol. Daar droog je extra van uit he dus kijk uit daarmee. Goed drinken is belangrijk maar je hoeft ook weer niet heel overdreven veel te gaan drinken. En hoeft niet alleen water alle niet alcholosche dranken kunnen.

Ben benieuwd wat je er van vind. En dat 2e pilletje zou ik zeker niet snel bijpakken echt een paar uur wachten op ze minst.

:wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe ben ook niet bang om gesnapt te worden, komt wel goed, EN gaan maar :xtc: :rock: :rock:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
temmy zei:
nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen.
dus tword niks voor dit feestje.
bedankt voor alle informatie en tips.
de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is :wink: )
Klik om te vergroten...


Zoek een andere dealer :)
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij ons gaat de oudste (meerderjarige) alle risico op hem nemen

hij gaat de pille allemaal same gwn tusse zijn bene of bij zijn lies ofzo plakke ...

ikke al geen stress dus :grin:

ken zelfs iemand da ze in zen reet gaat steke. gaat beetje ver ? xD haha
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#10
oke laat 1 ding duidelijk zijn:
de beveiliging stelde op Bassleader GEEN ENE FUCK voor :)
ik scheet hem ook zwaar voordat ik daar heenging, maar ik werd nieteens gefouilleerd, omdat ik zo onschulig overkom altijd hahahaha.

Echt een lachertje dus, ik sanp niet waar ik me druk om gemaakt hebt, en ook geen hoden te bekennen.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik moest alleen mijn zakken leegmaken en ik mocht verder.
ik heb mij allensinds kapotgeamuseerd !
I
IntensLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tjaa.. in NL hoef je je er geen zorgen voor te maken als je er 1 a 2 bij je hebt. Daar doen ze niet moeilijk over, ze nemen het hoogstens in beslag. En ja, honden hebben veel reuksymptomen, maar je kan idd met een beetje gas van je aansteker of een groffe scheet laten, die honden wel in verwarring brengen :stoned: hehe

Overigens is het ook zo dat je ze heel gemakkelijk kan wegstoppen. Wanneer er 10 mensen tegelijk naar binnengaan, haalt die hond jou er niet zo snel uit.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja twas echt minimale controle...

kwilde mijn zakke leegmake maar die gast begon mij al af te taste en zei dak door mocht dusja :grin:


en eerste keer xtc was machtig btw :sunglasses:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben wel goed gefoulleerd enzo, ook in me pet gekeken onder me riem enzo :sunglasses: zie ik eruit als een gebruiker ofzo :confused: :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor Bassleader was er weer veer blablabla, zoals altijd in Belgie :rolleyes:. Maar in het station aangekomen, niks politie, dan gearriveerd in de Expohallen, waar je nog niet eens werd gefouilleerd... Ale, ik toch niet.
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja twas veel blabla dit keer over beveiliging.
maat werd volledig gefouillerd net voor mij, sigarettepakje ondersteboven halen, eens ruiken. broekzakken leeghalen, hands in the air :mrgreen: .
ik stond klaar achter hem zeg die gast: ok doorlope.
fun :rolleyes:
ik was dus clean die avond, ook van alcohol. we zijn GVD in belgie en zie je bier: Heineken.
bah!
hele nacht op de redbull dus.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
temmy zei:
ja twas veel blabla dit keer over beveiliging.
maat werd volledig gefouillerd net voor mij, sigarettepakje ondersteboven halen, eens ruiken. broekzakken leeghalen, hands in the air :mrgreen: .
ik stond klaar achter hem zeg die gast: ok doorlope.
fun :rolleyes:
ik was dus clean die avond, ook van alcohol. we zijn GVD in belgie en zie je bier: Heineken.
bah!
hele nacht op de redbull dus.
Klik om te vergroten...

Nou nou heineken afkraken dat kan natuurlijk niet he :wink:

Maarja red bull is inderdaad chiller :grin:

Dan voel je je kut als je helemaal word gefouilleerd en de gene voor of achter je niet :P Terwijl die net wat bij zich heeft ofzo. Tja is dus gewoon mzzl hebben :)

:sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
goeiemiddag iedereen.

ik ben van plan volgende week voor het eerst xtc te gaan gebruiken. word binnekort 17jaar en weeg 55kg. dus heb besloten het bij 1pil te houden(lijkt me wel genoeg)
ik zit wel nog met een paar vraagjes

-ik ga elk uur minstens 1glas drinken, meesten zeggen alleen water maar anderen beweren dat cola ook kan, ikzelf drink liever cola dan water. kan cola kwaad?

-ik weet dat er massas controle gaat zijn op wapenbezit en drugsbezit, er gaan drugshonden ook zijn. een vriend zei me om pil te nemen in station( kwartier nadien ben ik aan ingang, dus tegen dat ik binnenben is er al goed uur voorbij. het lijkt voor mij dus een beetje nutteloos aangezien hij al vollop aan he werken is dan. is er een mogelijkheid 2xtcpillen(1voor mij daarvan) binnen te krijgen voorbij de drugshonden(of ruiken die kkhonden echt alles). kheb helemaal geen zin om gepakt te worden door security.

-hoelang werkt zo een pil precies, ik dacht iets van een 3uur, right?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cola is wel ok volgens mij. (zelf drink ik ook meer cola dan water)

Met die politie controle moet je wat geluk hebben denk ik en goed rustig blijven. Had laatst een controle met hond in belgie, mn spullen snel in mn sok gestopt en van de hond vandaan gebleven. Maar het geluk dat dat weer lukt zal ik niet altijd hebben.

In nederland worden meerderjarigen niet vervolgt voor het hebben van 1 of 2 pilletjes. Als je 17 ben kan het misschien wel vervelend zijn, dunno. Als er oudere personen bij zijn kun je misschien vragen of zij wat in hun sokken willen stoppen voor je :)

Echt uit je dak gaan duurt inderdaad enkele uren, maar uitgewerkt is ie dan nog niet. De volgende dag zul je het nog steeds voelen, en als je zeg 8 uur na je pil thuis komt kun je misschien ook nog niet eens slapen.

Van te voren in nemen is wel een standaard manier om de controles te ontlopen :)
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#20
't was een goed feest zeker ?

spijtig dat ik er niet kon bijzijn :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."