#1
Ik ben / was ook echt een alcohol-consumer... dat leer je wel af na een paar keer
Bij m'n eerste twee keer pillen had ik ook redelijk wat gedronken (8 biertjes en zo'n 6 whiskey's), maar dat leer je toch wel af... puur van de pillen genieten en water drinken is gewoon beter en heeeeerlijk.

hehe
. Maar in het station aangekomen, niks politie, dan gearriveerd in de Expohallen, waar je nog niet eens werd gefouilleerd... Ale, ik toch niet.
.