Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen omtrend xtc en beveiliging

vragen omtrend xtc en beveiliging

115 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
kutzooi nou ik dit hier begin ik hem toch wel zwaar te schijten voor bassleader! Het verstandigste zou dan idd zijn om van te voren in t nemen en verder nix naar binnen nemen... kut zeg, echt klote!

Heeft iemand nog GOEDE tips om de geur te verbergen? :(
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.. maar ik zou 'm ook knijpen! Echt kut drugscontroles.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja ik heb het met pep wel dat ik onbewust me hele mond naar de klote help en daarna last krijg van me kiezen.

Bij mdma ga ik neit tanden knarsen of echt op me tanden bijten. Maar als iemand het opmerkt of je weet het van jezelf dan gewoon erop lette en stop je vanzelf.

Je zal niet snel je gebit stuk bijte ofzo van een paar pilletje ook al heb je slechte tanden.

Op lange termijn wel want een pilletje tast je glazuur aan enzo en weet ik het allemaal :P maarja.

Me vriendin heeft vaak wel dat ze gaat knarsen of slissen enzo en dan zeg ik het ff en dan let je der wel op en even later doet ze het weer en dan zeg je het gewoon weer en komt het vanzelf goed :)

:wink:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead07 zei:
Tja ik heb het met pep wel dat ik onbewust me hele mond naar de klote help en daarna last krijg van me kiezen.

Bij mdma ga ik neit tanden knarsen of echt op me tanden bijten. Maar als iemand het opmerkt of je weet het van jezelf dan gewoon erop lette en stop je vanzelf.

Je zal niet snel je gebit stuk bijte ofzo van een paar pilletje ook al heb je slechte tanden.

Op lange termijn wel want een pilletje tast je glazuur aan enzo en weet ik het allemaal :P maarja.

Me vriendin heeft vaak wel dat ze gaat knarsen of slissen enzo en dan zeg ik het ff en dan let je der wel op en even later doet ze het weer en dan zeg je het gewoon weer en komt het vanzelf goed :)

:wink:
Klik om te vergroten...


k volg even de link met beveiliging niet :rolleyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aking zei:
Fishhead07 zei:
Tja ik heb het met pep wel dat ik onbewust me hele mond naar de klote help en daarna last krijg van me kiezen.

Bij mdma ga ik neit tanden knarsen of echt op me tanden bijten. Maar als iemand het opmerkt of je weet het van jezelf dan gewoon erop lette en stop je vanzelf.

Je zal niet snel je gebit stuk bijte ofzo van een paar pilletje ook al heb je slechte tanden.

Op lange termijn wel want een pilletje tast je glazuur aan enzo en weet ik het allemaal :P maarja.

Me vriendin heeft vaak wel dat ze gaat knarsen of slissen enzo en dan zeg ik het ff en dan let je der wel op en even later doet ze het weer en dan zeg je het gewoon weer en komt het vanzelf goed :)

:wink:
Klik om te vergroten...


k volg even de link met beveiliging niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik reageerde op wat vorige DF leden hadden gepost. Het ging over dat je je gebit kan kapotbijten etc. Maarja is inderdaad OF maarja.

:wink:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
was niet lullig bedoeld..maar vatte t echt ff niet :sunglasses:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok thx fishhead:wink:



grtz
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Aking zei:
was niet lullig bedoeld..maar vatte t echt ff niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Geen probleem man. Peace :wink:

Pepnoize zei:
ok thx fishhead:wink:



grtz
Klik om te vergroten...

Graag gedaan :) vrede :wink:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
:sunglasses: :beer:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Aking zei:
:sunglasses: :beer:
Klik om te vergroten...

Vanaaf Keta + wiet :hearteyes: heheh

:smoke:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
k begin hier net weer n beetje nuchter te worden.. dus vanaaf maar even helemaal niks :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Aking zei:
k begin hier net weer n beetje nuchter te worden.. dus vanaaf maar even helemaal niks :wink:
Klik om te vergroten...

Haha nu gaan we wel erg off topic. PM me maar :P ofzo ik begin vanaaf en ga morgen avonf weer door :grin:

vrede man :wink:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
KUT ²²²²²²²²²

daarnet kwa ik vrolijk thuis met goed rapport, zeg goeieavond tegen men zus. laat rapport zien, alles goed
ga uit haar kamer
roept ze me terug: thomas kom eens
zus *zwaait lekker met mijn zakje xtc pille*
KUT
krijg ze niet terug en dus moet op paar dage nog nieuwe zien te vinden.
hopelijk houd ze haar mond tegen ouders anders komende maanden geen feestjes...(ze zoude al flippe als ze weete dat ik rookte...)
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#14
wss gaat ze ze zelf steke op een of ander feesje. of weggeve.

anyway, hoop dat je er zo snel nog vindt m8.
zou ik echt wel immens klote vinde, net voor bassleader pille kwijtspele...


check btw je inbox effe
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
Klik om te vergroten...
ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel)
leven voor paar maanden naar de klote...
bal ligt volledig in haar kamp.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
temmy zei:
GabberSnoePie zei:
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
Klik om te vergroten...
ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel)
leven voor paar maanden naar de klote...
bal ligt volledig in haar kamp.
Klik om te vergroten...

:openmouth: suc6
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zwakkeling sla je zus knockout en sluit haar op in je kast
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
goeiemiddag iedereen.

ik ben van plan volgende week voor het eerst xtc te gaan gebruiken. word binnekort 17jaar en weeg 55kg. dus heb besloten het bij 1pil te houden(lijkt me wel genoeg)
ik zit wel nog met een paar vraagjes

-ik ga elk uur minstens 1glas drinken, meesten zeggen alleen water maar anderen beweren dat cola ook kan, ikzelf drink liever cola dan water. kan cola kwaad?

-ik weet dat er massas controle gaat zijn op wapenbezit en drugsbezit, er gaan drugshonden ook zijn. een vriend zei me om pil te nemen in station( kwartier nadien ben ik aan ingang, dus tegen dat ik binnenben is er al goed uur voorbij. het lijkt voor mij dus een beetje nutteloos aangezien hij al vollop aan he werken is dan. is er een mogelijkheid 2xtcpillen(1voor mij daarvan) binnen te krijgen voorbij de drugshonden(of ruiken die kkhonden echt alles). kheb helemaal geen zin om gepakt te worden door security.

-hoelang werkt zo een pil precies, ik dacht iets van een 3uur, right?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cola is wel ok volgens mij. (zelf drink ik ook meer cola dan water)

Met die politie controle moet je wat geluk hebben denk ik en goed rustig blijven. Had laatst een controle met hond in belgie, mn spullen snel in mn sok gestopt en van de hond vandaan gebleven. Maar het geluk dat dat weer lukt zal ik niet altijd hebben.

In nederland worden meerderjarigen niet vervolgt voor het hebben van 1 of 2 pilletjes. Als je 17 ben kan het misschien wel vervelend zijn, dunno. Als er oudere personen bij zijn kun je misschien vragen of zij wat in hun sokken willen stoppen voor je :)

Echt uit je dak gaan duurt inderdaad enkele uren, maar uitgewerkt is ie dan nog niet. De volgende dag zul je het nog steeds voelen, en als je zeg 8 uur na je pil thuis komt kun je misschien ook nog niet eens slapen.

Van te voren in nemen is wel een standaard manier om de controles te ontlopen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."