Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fouilleren heb ik geen enkele schrik van, tzijn vooral die honden waar t om draait(wil graag eerste dj meemaken aangezien die goed is) dus ben er vroeg bij, waardoor de honden er wss nog zijn dan. heb pillen vandaag ontvangen(zijn witte met een panter(puma) op, weet zegt weinig maar tog ) ze zijn niet getest dus veel verschil met ze daar te kopen of ze nu al gekocht hebben is er niet he. als ik na enkele uren voel dat het nog nie optimaal is kan ik daar eventueel nog wel aan iets geraken. ga gewoon ieder uur 1glas water drinken en af en toe als muziek iets rustiger is wat uitrusten, 25sigaretten ter beschikking ook"
"Freezing zei: haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan Klik om te vergroten... als ik gewoon uitga rook ik er stuk of 6 dus 25zal wel volstaan. op bassleader zal je geen tijd hebben om stil te staan dus niet constant roken :P"
"ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan @pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke"
"kheb stevige tandjes dus dat komt wel goed. eeuwigheid geleden dat ik nog eens gaatje heb gehad of tandpijn. heb er al zin in mss volgt er een reportje, hangt ervan af hoe het me bevalt en of ik zin heb."
"KUT ²²²²²²²²² daarnet kwa ik vrolijk thuis met goed rapport, zeg goeieavond tegen men zus. laat rapport zien, alles goed ga uit haar kamer roept ze me terug: thomas kom eens zus *zwaait lekker met mijn zakje xtc pille* KUT krijg ze niet terug en dus moet op paar dage nog nieuwe zien te vinden. hopelijk houd ze haar mond tegen ouders anders komende maanden geen feestjes...(ze zoude al flippe als ze weete dat ik rookte...)"
"GabberSnoePie zei: das wel minder, had t niet gepikt van me zus Klik om te vergroten... ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel) leven voor paar maanden naar de klote... bal ligt volledig in haar kamp."
"zus is trouwens 22, dus ff in elkaar slaan zie ik niet zitte(niet dat ik haar niet aankan, maar dan zet ze zeker haar bek open) heb nog eens gepraat met haar en ze gaat zwijge tegen ouders op voorwaarde dat ik stop met roken/blowen en geen pille pak. roke ging ik al stoppe, de andere2 maar ik kan dus gaan :P heb gehoord dat controle 1per 1 gaat zijn dus wachtrijen gaan enorm zijn, alles voor de veilgiheid zegge ze"
"die bewakers zitten niet mijn hele kamer af te zoeken he. toen men zus tijd geleden die zakjes wiet gevonden had in men tabakschuif had ik ze op een andere(nog steeds niet ontdekte plek) verstopt. ging eerst men pillen daarbij stoppen, omdat ik niet wist dat ze men kamer onderzoch . ik dacht ohja is safe, had in doosje gestopt achterin men schuif(onder men lege pakjes roltabak) ja kut, ontdekt. als ik nu nog aan nieuwe geraak weet ik waar ze te verstoppen. blijkbaar is men eigen kamer al niet meer veilig"
"controle gaat gebeuren door security team van Complex(discotheek). enigse dat ik weet is da de controle enorm gaat zijn."
"caatje zei: temmy zei: GabberSnoePie zei: das wel minder, had t niet gepikt van me zus Klik om te vergroten... ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel) leven voor paar maanden naar de klote... bal ligt volledig in haar kamp. Klik om te vergroten... Wie de bal kaatst kan m terug verwachten.... zeg tegen je ouders dat je gezien hebt dat zus xtc in haar bezit heeft. Gnagna Klik om te vergroten... 200% zeker dat mijn ouders haar gaan geloven, zij is altijd al het braafje geweest.en dan heb ik de problemen. gewoon nieuwe bestelle en verstoppe op safe plaats"