Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tjaa.. in NL hoef je je er geen zorgen voor te maken als je er 1 a 2 bij je hebt. Daar doen ze niet moeilijk over, ze nemen het hoogstens in beslag. En ja, honden hebben veel reuksymptomen, maar je kan idd met een beetje gas van je aansteker of een groffe scheet laten, die honden wel in verwarring brengen hehe Overigens is het ook zo dat je ze heel gemakkelijk kan wegstoppen. Wanneer er 10 mensen tegelijk naar binnengaan, haalt die hond jou er niet zo snel uit."