Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen omtrend xtc en beveiliging

vragen omtrend xtc en beveiliging

115 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet je niet zoveel zorgen maken. Gewoon beetje verstoppen en Go with the flow ... Ze gaan heus niet iedereen controleren, als ze echt willen dat er 0% drugs is gaat er maar de helf van het volk komen :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:
pfff zeer grondige controle, checken ze dan ook boxershort enz?

en ne maat van mij had een heel goed idee,

ik schiet mijn sigaretten soms
ik schiet gewoon een sigaretje met paar pille in en steek die bij de andere sigarette :grin:
goei id ?

kunne de honde dan wel weer makkelijk rieke denk ik :confused:
Klik om te vergroten...

maakt niet uit waar je t stopt honden ruiken het zowiezo wel, dat is alleen handig als je langs security moet...
Klik om te vergroten...

XTC versprijd bijna geen geur. Daar komt bij dat dominante geuren overige geuren neutraliseren. Tabak heeft een veel sterkere lucht dan MDMA, het is dus een goed idee.

Overigens staan (zoals gezegd) die honden er maar een beetje voor de sier bij, kben zovaak op feesten geweest waarbij 'drugshonden' werden ingezet terwijl ik en m'n vrienden pillen op zak hadden, zenuwachtig voor niets.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:
pfff zeer grondige controle, checken ze dan ook boxershort enz?

en ne maat van mij had een heel goed idee,

ik schiet mijn sigaretten soms
ik schiet gewoon een sigaretje met paar pille in en steek die bij de andere sigarette :grin:
goei id ?

kunne de honde dan wel weer makkelijk rieke denk ik :confused:
Klik om te vergroten...

maakt niet uit waar je t stopt honden ruiken het zowiezo wel, dat is alleen handig als je langs security moet...
Klik om te vergroten...

XTC versprijd bijna geen geur. Daar komt bij dat dominante geuren overige geuren neutraliseren. Tabak heeft een veel sterkere lucht dan MDMA, het is dus een goed idee.

Overigens staan (zoals gezegd) die honden er maar een beetje voor de sier bij, kben zovaak op feesten geweest waarbij 'drugshonden' werden ingezet terwijl ik en m'n vrienden pillen op zak hadden, zenuwachtig voor niets.
Klik om te vergroten...

een hond is getraint om 1 soort geur te kunnen ruiken wat voor andere geur er ook omheen zit, ik kan wel aan tabak gaan ruiken en aan een pil, dan zal ik zeggen die tabak ruikt toch sterker, maar t' reukvermoge van een hond is toch weer heel anders, maargoed

drugshonde zulle er wel niet(veel) zijn..... Ik weet ook niet precies wat te verwachten, ben nog nooit eerder naar een feest gegaan in belgie
a
alfafreak2990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
drugshonden in Flanders Expo nog NOOIT meegemaakt

Heb al heel wat I LOVE TECHNO'S achter de rug en vorig jaar BASSLEADER ook. Aan Flanders expo aan de inkom geen honden,heb daar in al die jaren zelfs geen kat bespeurd dus ook zeker geen hond. Ze pikken aan de inkom gewoon wat mensen uit voor een minimale fouillage,effe wat strelen en doorlopen.
Alleen opgepast als je met de trein komt als je afstapt aan het station sint-pieters te gent,daar staan ze wel met honden daar moet iedereen tegen de muur gaan staan en loopt de hond voorbij de rij mensen die tegen de muur staan.
TIP: Stap 1 station vroeger af,neem de bus,taxi,tram tot aan Flanders Expo dus ook geen controle.
Word weer beste belgisch feestje van het jaar,compleet uit men dak haha.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die honden zijn geen drugshonden hoor. Zijn honden die getraind zijn voor eventuele assistentie te lenen (of vaak zelfs alleen maar voor de sier) Wiet in je boxershort en je loopt er zo langs en daar zit echt meer geur aan als wat pillen.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman89 zei:
Die honden zijn geen drugshonden hoor. Zijn honden die getraind zijn voor eventuele assistentie te lenen (of vaak zelfs alleen maar voor de sier) Wiet in je boxershort en je loopt er zo langs en daar zit echt meer geur aan als wat pillen.
Klik om te vergroten...

Kijk dat is handige informatie voor onze belgische medemens :wink:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen.
dus tword niks voor dit feestje.
bedankt voor alle informatie en tips.
de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is :wink: )
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij maak je je echt zorgen om niks. :P
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsja beter zorgen maken om niets dan geen zorgen maken en dan er loeihard bijzijn. Maar goed iedereen bedankt voor de info, het heeft mij ook zeker veel geholpen om wel of geen drugs naar Bassleader mee te nemen en ik ga het dus wel doen. Als ik het inderdaad zo hoor zullen er misschien alleen van die arrestatie-honden zijn terwijl de echte drugshonden bij de grenzen en het station zijn.

Bedankt voor het geven van wat zekerheid hahaha want ik scheet hem wel een beetje! :wave: :wave: :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Good luck, and enjoy. :mrgreen: :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe ben ook niet bang om gesnapt te worden, komt wel goed, EN gaan maar :xtc: :rock: :rock:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
temmy zei:
nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen.
dus tword niks voor dit feestje.
bedankt voor alle informatie en tips.
de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is :wink: )
Klik om te vergroten...


Zoek een andere dealer :)
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#13
bij ons gaat de oudste (meerderjarige) alle risico op hem nemen

hij gaat de pille allemaal same gwn tusse zijn bene of bij zijn lies ofzo plakke ...

ikke al geen stress dus :grin:

ken zelfs iemand da ze in zen reet gaat steke. gaat beetje ver ? xD haha
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke laat 1 ding duidelijk zijn:
de beveiliging stelde op Bassleader GEEN ENE FUCK voor :)
ik scheet hem ook zwaar voordat ik daar heenging, maar ik werd nieteens gefouilleerd, omdat ik zo onschulig overkom altijd hahahaha.

Echt een lachertje dus, ik sanp niet waar ik me druk om gemaakt hebt, en ook geen hoden te bekennen.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik moest alleen mijn zakken leegmaken en ik mocht verder.
ik heb mij allensinds kapotgeamuseerd !
I
IntensLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tjaa.. in NL hoef je je er geen zorgen voor te maken als je er 1 a 2 bij je hebt. Daar doen ze niet moeilijk over, ze nemen het hoogstens in beslag. En ja, honden hebben veel reuksymptomen, maar je kan idd met een beetje gas van je aansteker of een groffe scheet laten, die honden wel in verwarring brengen :stoned: hehe

Overigens is het ook zo dat je ze heel gemakkelijk kan wegstoppen. Wanneer er 10 mensen tegelijk naar binnengaan, haalt die hond jou er niet zo snel uit.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja twas echt minimale controle...

kwilde mijn zakke leegmake maar die gast begon mij al af te taste en zei dak door mocht dusja :grin:


en eerste keer xtc was machtig btw :sunglasses:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben wel goed gefoulleerd enzo, ook in me pet gekeken onder me riem enzo :sunglasses: zie ik eruit als een gebruiker ofzo :confused: :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor Bassleader was er weer veer blablabla, zoals altijd in Belgie :rolleyes:. Maar in het station aangekomen, niks politie, dan gearriveerd in de Expohallen, waar je nog niet eens werd gefouilleerd... Ale, ik toch niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm nog nooit pille geslikt zonder water, moet wel lukken. wel kut als ie zo in je keelgat blijft zitten :P
is het ook geen optie om die zakjes eens te overspuiten met parfum(of helpt dat niet?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."