Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen omtrend xtc en beveiliging

vragen omtrend xtc en beveiliging

115 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ook denk ik als er honden zijn dat ze volledig op tilt slaan 20.000 man me drugs ofzo :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
tof je eerste pil! Geniet ervan! Ik drink altijd vooral water en soms glaasje cola tussendoor, als ik alleen cola drink krijg ik last van m'n maag. Denk inderdaad dat 1 pilletje wel genoeg voor je zal zijn, en niet denken: wow dit is geweldig ik gooi er nog eentje bij, want als je echt te hard gaat is t niet zo grappig meer.

Have fun! En maak je niet te druk over die ingangscontrole meestal stelt dat vrij weinig voor! :wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik schat ook dat er geen honden zullen of toch niet lang zijn:confused: want zo drugshonden zijn ook snel vermoeid. m'n moeder heeft een maandje geleden drugscontrole in haar school gehad en dat was ook met honden en na een uurtje of 2-3 moesten ze stoppen omdat de honden wat raar begonnen doen en toen was er nog niet eens zoveel drugs gevonden
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi je eerste (en waarschijnlijk beste) keer!

heb in het verleden heel wat feestjes afgelopen en nooit problemen gehad om de drugs binnen te krijgen. Doe ze in je boxer evt gaatje erin maken en dan in zo'n dubbelstuk ertussen doen, voelen ze nooit.

Drinken en rusten zijn wel belangrijke dingen maar drink ook weer niet teveel dit deed ik de eerste keer en ik kotste het er later allemaal weer uit. Rusten elk uur ff 15 min chillen. Geen alcohol!!

En neem er echt min. 2 mee voor jezelf. je neemt na binnenkomst de eerste en na een uurtje of 4 zal je merken dat je behoefte heb aan nog 1 en je kan hem maar beter bij je hebben dan dat je dan zomaar van iemand iets koopt.

En het belangrijkste geniet er van want er zal nooit weer een eerste keer komen!!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt heerlijk die eerste keer inderdaad. Ik drink alleen niet al teveel want dat gaat zo klotsen in m'n maag als ik aan het dansen ben (geeft wel alweer aan dat ik in ieder geval niet te weinig water drink).
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
wimpie24 zei:
Hi je eerste (en waarschijnlijk beste) keer!

heb in het verleden heel wat feestjes afgelopen en nooit problemen gehad om de drugs binnen te krijgen. Doe ze in je boxer evt gaatje erin maken en dan in zo'n dubbelstuk ertussen doen, voelen ze nooit.

Drinken en rusten zijn wel belangrijke dingen maar drink ook weer niet teveel dit deed ik de eerste keer en ik kotste het er later allemaal weer uit. Rusten elk uur ff 15 min chillen. Geen alcohol!!

En neem er echt min. 2 mee voor jezelf. je neemt na binnenkomst de eerste en na een uurtje of 4 zal je merken dat je behoefte heb aan nog 1 en je kan hem maar beter bij je hebben dan dat je dan zomaar van iemand iets koopt.


En het belangrijkste geniet er van want er zal nooit weer een eerste keer komen!!
Klik om te vergroten...

goeie post, vooral een onverwacht goede tip (onderstreept). Je denkt altijd van tevoren 'ik neem maar n halfje' of in jou geval een hele. Maar met xtc ga je (de meesten) bijna altijd over je vantevoren gelegde grenzen. Je wilt gewoon constant harder en harder, zelfs tot je er bijloopt als een losgelaten oerang oetang. 2 pillen van 120mg is wel vrij veel voor n eerste keer, maargoed, ging dus zelf ook over de schreef mijn 1e keer. Hij is het beste, dus je moet er optimaal van genieten imo. Maargoed, probeer er niet als een mongool bij te lopen, want je loopt gewoon gigantisch voor lul (alhoewel ik er zelf nooit problemen mee heb :P ).

En over de controle. Controles op feesten zijn vrij streng, overal. En dan vooral in Belgie lijkt mij. Je portemonnee wordt gechecked, kans dat je schoenen uit moeten, waarna ze voelen of je niks in je sok hebt etc. Dit gebeurt ook vaak bij (normale) toiletten. Maarjah gewoon die shit goed inpakken, tussen je benen plakken en ik zie geen enkel probleem :stoned:

Ik wens je in ieder geval veel plezier :grin: Een reportje zou ook leuk zijn, kan je je 'spanningen' van nu vergelijken met hoe t werkelijk was, altijd lachen :mrgreen:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
fouilleren heb ik geen enkele schrik van, tzijn vooral die honden waar t om draait(wil graag eerste dj meemaken aangezien die goed is) dus ben er vroeg bij, waardoor de honden er wss nog zijn dan.
heb pillen vandaag ontvangen(zijn witte met een panter(puma) op, weet zegt weinig maar tog :) )
ze zijn niet getest dus veel verschil met ze daar te kopen of ze nu al gekocht hebben is er niet he.
als ik na enkele uren voel dat het nog nie optimaal is kan ik daar eventueel nog wel aan iets geraken.

ga gewoon ieder uur 1glas water drinken en af en toe als muziek iets rustiger is wat uitrusten, 25sigaretten ter beschikking ook :smoke: :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freezing zei:
haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan
Klik om te vergroten...
als ik gewoon uitga rook ik er stuk of 6 dus 25zal wel volstaan.
op bassleader zal je geen tijd hebben om stil te staan dus niet constant roken :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
temmy zei:
Freezing zei:
haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan
Klik om te vergroten...
als ik gewoon uitga rook ik er stuk of 6 dus 25zal wel volstaan.
op bassleader zal je geen tijd hebben om stil te staan dus niet constant roken :P
Klik om te vergroten...

roken en stampe te gelijk bedoel je :rock:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Weednator zei:
Het duurd +- een uurtje voor je het voelt. Als je het net pakt voor je gaat aanschuiven is er geen probleem. Tenzij je langer als een uur moet aanschuiven :) .

Probeer zowiso de drugshonden te vermijden , maar doe het een beetje onopvallend !
Klik om te vergroten...

Nou een uurtje vind ik wel erg ruim geschat. Ik voel me pille zeker wel eerder hoor maarja.

Ik denk dat het pilletje zeker wel in beslag wordt genomen maar je wordt neit vervolgd voor een pilletje hoor.

Er zijn zat manieren om te smokkelen. Maarja honde ruiken veel hoor :P Maar als er een paar 100 / 1000 man is. dan is de kans klein dat de hond precies jou pilletje ruikt :P

Suc6 :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FlipMeister zei:
95 % kans dat er geen controle is
en als ze jou zien met 1 pilletje in bezit denk je nou echt dat ze dat vervolgen? miss dat ze het nog nie eens in beslag nemen.
Cola kan wel maar water is het best. En niet te veel drinken eens in het uur is voldoende, en neem ook even de tijd om af te koelen.
Verder; geniet het is je laatste eerste keer :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad waar niet ineens liters gaan drinken :P En genieten zeker belangrijk zoals flipmeister al zegt het is je laatste eerste keer :grin:

Verder kan je ook best dat pilletje nog op straat nemen vlak voordat je naar binnen gaat. Maarja ligt aan de pil en aan de persoon hoelang die werkt. Bij mij meestal vrij snel. Als ik dan in die rij sta een uur later kan ik niet rustig daar staan en pikken ze me der zo tussen uit :P hehe

:wink:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ga ook naar bassleader en neem 2 à 3 pille mee, hoop dat ik geen last krijg ...

maar jullie zeggen , onder je balle / tusse je bene plakken ... wel ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb daar haar xD redelijk pijnlijk om daar iets te plakke lijkt me
maar ja aan binnekant boxershort kan ik wel doen

wordt trouwens ook mijn eerste keer, ik neem er zeker 2 mee
wilde eerst ook maar 1tje om te beginne maar als ik realistisch ben weet ik dat ik geen hele nacht kan feeste op 1 pilletje, dusja 2de voor als de 1ste uitgewerkt is en ik te vermoeid wordt
ik weeg niet weinig dus zou moeten gaan

iemand nog tips ofzo ? veel drinke enz ja ... kan je wel water krijge eigelijk op zo'n groot feest? heb het toch nog nooit gezien

en om de hoeveel uur ofzo moet je wat gaan afkoelen ? ben iemand dat heel snel zweet en het snikheet heb dus mss bij mij wat sneller...

Grtz,
Pepnoize

edit : nog 1 vraagje ; kan ik bier drinken onder invloed? ben namelijk een bierdrinker en zie mij geen hele avond geen 1 pintje aanraken!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pepnoize zei:
edit : nog 1 vraagje ; kan ik bier drinken onder invloed? ben namelijk een bierdrinker en zie mij geen hele avond geen 1 pintje aanraken!
Klik om te vergroten...

Kan wel hoor, maar niet te veel! Je zegt van jezelf dat je al redelijk snel zweet, nu zal de combinatie XTC&Alcohol dat vele malen erger maken, ook zal de kater de volgende dag er niet fijner op worden. Als je het gewoon bij 1 of 2 pilsjes houdt, is er overigens niets aan de hand hoor (:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben / was ook echt een alcohol-consumer... dat leer je wel af na een paar keer :) Bij m'n eerste twee keer pillen had ik ook redelijk wat gedronken (8 biertjes en zo'n 6 whiskey's), maar dat leer je toch wel af... puur van de pillen genieten en water drinken is gewoon beter en heeeeerlijk.
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
w
wittemotorLid
01-01-2024, 00:00
#17
SUC6

Nou Temmy suc6 hoor !!
Hoop dat je een geweldige tijd hebt daar.
Ben wel benieuwd naar een reactie nadien.
:grin:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#18
temmy zei:
ik ga ze nemen as ik begin aan te schuiven om naar binnen te gaan :)
@pepnoize: waarom denk je dat eens mens zijn schaamhaar afscheert, juist jah om zen pille daar te plakke :hearteyes:
Klik om te vergroten...
haha ik vind wel een andere plek om het te plakke :grin:

ik zal hier een reportje type hoe het was , de eerste keer !

iemand een idee hoe je het overdreve zwete een beetje tege kan gaan ? of zitter nix anders op dan wanneer je begint te zwete wat te gaan zitte ofzo ?? :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik zou er geen alcohol bijdrinken, het verpest alleen maar je trip, dus erg zonde! En ik heb genoeg mensen na 1 biertje ziek zien worden, die normaal nooit ergens last van hebben , dus zou t gewoon niet doen. Het effect wordt er echt niet leuker van.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo streng is de controle volgens mij niet , anders kan je 3 uur wachten voor je binnen bent als ze iedereen zo grondig gaan controleren. Denk dat het meer is om de mensen af te schrikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."