#1
Weednator zei:temmy zei:ik ga naar bassleader, grootste belgische hard dance event(35 000man)
Kan je beter meer dan 1 pil meenemen![]()
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren .
Die hond zal maar net die pil ruiken en bijten
1 pil lijkt me inderdaad prima hoor, zeker met 55kg voor de eerste keer.
Mocht je toch een tweede bij de hand hebben die je wilt nemen, denk dan niet een half uur na inname "hij doet nog nix, ik neem die andere ook" maar wacht tot de eerste goed over de top is voor je die andere eventueel neemt.
Zulk soort feesten ga ik nooit heen, hopelijk dat ze daar ook een beetje chillout ruimte hebben
