Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten tijdens gebruik

Maagklachten tijdens gebruik

76 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
toen ik moest kotsen btw voelde ik me totaal niet kut.. niet 1 seconde ervoor en niet 1 seconde erna

maar toen ik erover na ging denken dat je je gewoon super goed voelt terwijl je moet kotsen dat kan toch echt niet gezond zijn.. maarja dat wuif je dan ook weg met een "boeie ik voel me chill"
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een keer gedaan, een keer gekotst..

maar dat maakte helemaal niks uit. :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Alleen in combinatie met alcohol, al drink ik maar een beetje.
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
kotsen...nooit...1x buikpijn gehad meer niet
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb maar maar 2 keer hoeven kotsen van XTC. Ik heb echter altijd wel last van me buik met de inslag. Gelukkig kots ik voor de rest nooit, vind dat echt zo ranzig..
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor het begint heb ik het altijd heel zwaar en ga ik wel eens kokhalzen, maar ik hou het altijd binnen. Heb wel een keer moeten kotsen aan het einde van de avond, toen had ik 3 blauwe mitsu's in te korte tijd op.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog nooit moeten overgeven,
wel al gebalanceerd op het randje met mcPP :d
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shana_P zei:
Nog nooit moeten overgeven,
wel al gebalanceerd op het randje met mcPP :d
Klik om te vergroten...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een paar keer behoorlijk erg. Ligt gewoon aan de pillen. Andere mensen die normaal gesproken ook nooit kotsen van XTC moesten van deze ook gewoon boven de wc hangen, zeg maar.
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je alleen XTC / MDMA gebruikt als je je lichamelijk goed voelt, niet te lang door blijft gaan, genoeg en goed gedronken en gegeten hebt van ter voren en het niet te vaak / te veel gebruikt, dan heb je meestal geen hevige buikpijn.

Als je opeens buikpijn krijgt van XTC / MDMA en je had dit vroeger niet, dan kan je je afvragen of je niet eens een keer naar je lichaam moet gaan luisteren (in het geval je regelmatig / behoorlijk gebruikt).
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog nooit gekotst, wel regelmatig buikklachten maar dat is vaak achteraf en snel verholpen wanneer ik ff flink aan t winden ga :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Supervlieg zei:
Nog nooit gekotst, wel regelmatig buikklachten maar dat is vaak achteraf en snel verholpen wanneer ik ff flink aan t winden ga :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat heb ik geweten ook.. ookal was t van een andere drug.. :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat raar mijn maag wordt er alleen maar beter van, al die chemische zooi in je.. :confused:

mzl
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindcontroller zei:
Als je opeens buikpijn krijgt van XTC / MDMA en je had dit vroeger niet, dan kan je je afvragen of je niet eens een keer naar je lichaam moet gaan luisteren (in het geval je regelmatig / behoorlijk gebruikt).
Klik om te vergroten...

Kan wel eens waar zijn.
In het begin NERGENS last van. Daarna af en toe buikpijn bij inkicken (niet kotsen fzo). En soms ook overactief :tongueout: (wat ik negatief vind).

Eén keer kwam hij slecht (ook niet overgeven), toen ik beetje ziek was enz.
Voor de rest blijft het tof :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Le kots

Ik moet ALTIJD kotsen bij xtc-gebruik.
Het is niet eens dat ik erover nadenk, t komt, vliegt er als een malle uit en dan is t weer klaar.

Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik eet van tevoren licht en zorg dat er een goed aantal uren tussen de maaltijd en het feest zit.

Tegenwoordig is het zo dat ik over het algemeen pas kots bij een tweede inslag en verder, de eerste gaat nu goed. Vaak komt er niet eens meer kots, maar zijn het gewoon kotsneigingen.

Ik heb verder geen buikpijn, zelfs niet eens echt misselijkheid, t schiet er echt ineens uit. Das wel eens lastig als ik in een club iets neem, al doe ik dat nu dus eigenlijk weinig meer.

Ik ben bang voor kotsen en heb er echt een hekel aan. Maar op t moment dat t gebeurt werken mijn pillen al en kan t me niet veel boeien, ik weet nu dat t komt, ik ben er niet dood aan gegaan en ben redelijk gezond. Tis soms een beetje jammer en raar als ik net aan t lopen ben en zo voorover duik bij een vreemd iemand voor zijn neus, mocht het je gebeuren, alvast sorry, ik raak bijna nooit iets, behalve de grond.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Le kots

ballie15 zei:
mocht het je gebeuren, alvast sorry, ik raak bijna nooit iets, behalve de grond.
Klik om te vergroten...

Hehe onder de bollen en nog zo goed kunne mikke,
da verdient een applaus :mrgreen:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet altijd heel vaak achter elkaar geeuwen als de pillen beginnen te werken. Dat gaat samen met een raar gevoel in mijn maag, maar ik word er niet misselijk van ofzo. Bij speedbommetjes voel ik ook dat raar gevoel en daarna een scherpe steek in mn maag als het begint te werken, duurt maar 1-2 seconden ofzo.


Maar als de pillen uitgewerkt zijn.. Jezus, kotsmisselijk, en die smaak in mn mond.. arghhhhhhh :cry: De eerste 1-2 uren nadat de pillen uitgewerkt zijn een sigaret opsteken betekent gegarandeerd kotsen.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nee niet kotsen.. de dag erna soms wel de schijterij :confused:
o
oxidoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
nog nooit van gekotst .. en maar goed ook :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 keer gekotst, waarvan de eerste keer mccp (waarschijnlijk) en de tweede keer... tsja, te veel in 1 keer denk ik (3 maanden niet gedaan en toen meteen 2 pillen à 110mg en toen na een uur nóg 1) De afgelopen keer gelukkig niet gekotst, dus godzijdank sleep ik het kotsen niet met me mee, zoals ik soms van anderen hoor (1 keer gekotst, altijd kotsen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."