Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten tijdens gebruik

Maagklachten tijdens gebruik

76 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van xtc nog nooit. Als mijn speed enorm sterk ruikt kan het wel eens gebeuren dat ik braakneigingen krijg.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Honger? wtf
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nooit last van, wel soms honger.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
honger... hmmm.... dan koop je troep maat!!

adios
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook wel eens honger maar dat is niet als ik aan het trippen ben, dan is het meestal al uitgewerkt als ik honger begin te krijgen :P
s
spatwijffie30Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vaak als het inslaat dan word ik kots misselijk en moet dan ook overgeven :kots: daarna voel ik me gewoon weer lekker en niks aan de hand
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog nooit ergens last van gehad.. mag wel bijgezegd worden dat ik altijd kristallen pak en geen pillen (mocht het iets uitmaken).
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
die paar keer dat ik het gebruikt heb kreeg ik soms voordat het begon te werken wel eens van die vlagen van misselijkheid maar heb nog nooit hoeven kotsen. :wave:
t
tommekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb slechts één keer moeten kotsen van de de pille en dit was na overmatig drankgebruik.

Op tomorrowland, een fles wodka achter mijn kiezen op de middag.

Strontezat, beetje liggen wachten en veel water drinken en dan de pille gepakt.

Heb daarna puur water moeten kotsen, en daarna begon ik hard te feesten :d

Wat ik wel ALTIJD heb met xtc gebruik is buikpijn bij het inkicken van te pillen maar daar moet je gewoon niet opletten. Als je continue gaat denken, shit gast heb buikpijn, dan stop je het uiteindelijk in je kop.

Gewoon chillen en laat die trein op je afkomen :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joow ik zou graag is wete hoe uw maag meestal reageert door xtc.
'k heb namelijk al vaak gelezen dat mensen ervan overgeven,
maar heb dit nog nooit meegemaakt/gezien.

Thx voor de moeite :mrgreen:

:wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Af en toe. Dit heeft niet echt te maken met kutheid van pillen want verder spacete ik 'm keihard. Ik ben gewoon een snelle kotser, met alles is dat zo :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PuppiiiEyes zei:
maar ik heb dit nog nooit meegemaakt
Klik om te vergroten...
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#13
een keer gehad maar toen had ik absurd veel water achterover geketst en was dat natuurlijk de schuldige..

een keer bijna moeten kotsen maar toen had ik al veel alcohol op..

heb soms de dag erna wel last van buikpijn btw..

een vriend van me moet trouwens wel bijna elke keer kotsen als hij xtc neemt
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soms wel soms niet.
Had een keer 800 mg maar moest niet kotsen ofzo alleen maar goed gevoeld etc.

Iemand zei, je was zeker behoorlijk ziek nog ?

Nou niet dus :) ,alleen een kater die niet zo lekker was.
Maar kosten niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alleen in combinatie met alcohol, al drink ik maar een beetje.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
El_V zei:
een vriend van me moet trouwens wel bijna elke keer kotsen als hij xtc neemt
Klik om te vergroten...

dat gaat gewoon tussen je oren zitten
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb tot nu toe 8 keer xtc gebruikt..
3 keer daar van zijn we snachts door het bos gaan lopen en alle 3 die keren moest ik overgeven..?
Komt waarchijnlijk omdat het alle 3 de keren rond het vriespunt was buiten?
Voor de rest heb ik nooit ergens last van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb in 8 jaar tijd nog nooit hoeven kotsen van xtc, heel soms btje misselijk maar dat is met een half uurtje weer weg
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog nooit of ik nu 15 pillen of 2 binneheb. Of kristal.
Nooiit je kan het verhelpen door er niet aan te denken.

Als je denkt ; o ik moet overgeven doe je het.
Echt waar dat helpt ik denk altijd ; ach ik moet niet overgeven en ik heb al 2 jaar ofzo niet overgeven :)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#20
echt niet hoor..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."