#1
Qua stem verkeerd gelezen.. Ik moet nooit overgeven maar heb wel altijd een rot gevoel in mijn maag... als ik thuis kom eet ik yoghurt en dan ist al wat minder
word 
*..en toen het eruit was,,voelde ik me weer heerlijk
daarna voel ik me gewoon weer lekker en niks aan de hand
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."