Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten tijdens gebruik

Maagklachten tijdens gebruik

76 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Qua stem verkeerd gelezen.. Ik moet nooit overgeven maar heb wel altijd een rot gevoel in mijn maag... als ik thuis kom eet ik yoghurt en dan ist al wat minder
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben echt 1 keer in heel me leven over men nek gegaan van pillen, maar daarna voel je je altijd zwaar maar dan ook zwaar gull, heb wel eens vaker dat als het begint in te slaan dat ik last van men maag krijg.
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#3
nooit van moeten kotsen
wel is goed misselijk gevoeld van een dikke witte dollar en een wit hartje

vaak als ik veel genomen heb krijg ik wel het gevoel dat ik moet gaan schijten
wat zeer ergerlijk kan zijn as je op een feest zit waar de helft van het volk in de wc's en de gang naar de w's ant snuiven is :)
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#4
eat bananas, dat helpt echt als een dolle, :kots: word :rock:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb 1 x moeten kotsen,,voordat ik moest kotsen werd t me ook ff allemaal te warm,,begon onregelmatig te ademen,,toen ff snel naar de toilet geweest * :kots: *..en toen het eruit was,,voelde ik me weer heerlijk :)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn maag protesteert wel tegen die chemische zooi, soms fikse kramp maar dat is dat meestal snel over.
kotse lucht wel op, maar hou het liever binnen zonde van me kostbare voedsel in me maag ken namelijk echt NIKS eten onder drugs en de dag erna
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg altijd last van me maag, maar dat lijkt me vrij logisch na ongeveer 1 gram chemicalien die je naar binnen werkt. Overgeven heb ik echter nog nooit gedaan..
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zondag, na zaterdagnacht had ik het gevoel dat er een dier in me buik zat, en er gewoon uit wou kruipen.. raar gevoel!

Na 3 motilliums was dit gelukkig verholpen :)
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van xtc nog nooit. Als mijn speed enorm sterk ruikt kan het wel eens gebeuren dat ik braakneigingen krijg.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#10
Honger? wtf
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit last van, wel soms honger.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
honger... hmmm.... dan koop je troep maat!!

adios
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ook wel eens honger maar dat is niet als ik aan het trippen ben, dan is het meestal al uitgewerkt als ik honger begin te krijgen :P
s
spatwijffie30Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vaak als het inslaat dan word ik kots misselijk en moet dan ook overgeven :kots: daarna voel ik me gewoon weer lekker en niks aan de hand
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog nooit ergens last van gehad.. mag wel bijgezegd worden dat ik altijd kristallen pak en geen pillen (mocht het iets uitmaken).
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
die paar keer dat ik het gebruikt heb kreeg ik soms voordat het begon te werken wel eens van die vlagen van misselijkheid maar heb nog nooit hoeven kotsen. :wave:
t
tommekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb slechts één keer moeten kotsen van de de pille en dit was na overmatig drankgebruik.

Op tomorrowland, een fles wodka achter mijn kiezen op de middag.

Strontezat, beetje liggen wachten en veel water drinken en dan de pille gepakt.

Heb daarna puur water moeten kotsen, en daarna begon ik hard te feesten :d

Wat ik wel ALTIJD heb met xtc gebruik is buikpijn bij het inkicken van te pillen maar daar moet je gewoon niet opletten. Als je continue gaat denken, shit gast heb buikpijn, dan stop je het uiteindelijk in je kop.

Gewoon chillen en laat die trein op je afkomen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."