Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds 3 weken weer een vriend"
"speed"
"Coke"
"speed coke"
"hoi ik kom net van een feest en daar ben ik aangehouden (er stond een drugshond) omdat ik speed bij me en omdat ik teveel bij me had (4.8 gram) mocht ik niet meer terug naar het feest. maar mijn vraag is hoeveel speed/coke mag je dan maximaal bij je hebben zodat ja in ieder geval nog terug mag om te feesten"
"nou die hond kwam achter me aan en ik moest meekomen en me uitkleden bla bla bla maar ze zeiden dat ze t gingen wegen en als t teveel was boven een bepaalde hoeveelheid dan mogt ik niet meer terug het naar het feest. ik weet niet of ik nog een boete krijg (volgens mijn vriend wel) maar ze hebben er niks over gezegt en ik was op cape fear in ijmuiden en werd gepakt door zo'n kuthond die stond heel sneaky om de hoek, ik was de fouillering al door en me kaartje was al gecontrolleerd maar heb jij ooit een boete gehad of ben je ooit gepakt met drugs voor mij was t de eerste keer en ik heb al zo'n 40 feesten meegemaakt en nooit gepakt"
"vaak als het inslaat dan word ik kots misselijk en moet dan ook overgeven daarna voel ik me gewoon weer lekker en niks aan de hand"
"4 gram speed en een pakkie coke en verder wat alcohol"
"endymion live @ defqon.1 2008"