Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten tijdens gebruik

Maagklachten tijdens gebruik

76 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PuppiiiEyes zei:
maar ik heb dit nog nooit meegemaakt
Klik om te vergroten...
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
een keer gehad maar toen had ik absurd veel water achterover geketst en was dat natuurlijk de schuldige..

een keer bijna moeten kotsen maar toen had ik al veel alcohol op..

heb soms de dag erna wel last van buikpijn btw..

een vriend van me moet trouwens wel bijna elke keer kotsen als hij xtc neemt
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms wel soms niet.
Had een keer 800 mg maar moest niet kotsen ofzo alleen maar goed gevoeld etc.

Iemand zei, je was zeker behoorlijk ziek nog ?

Nou niet dus :) ,alleen een kater die niet zo lekker was.
Maar kosten niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen in combinatie met alcohol, al drink ik maar een beetje.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
El_V zei:
een vriend van me moet trouwens wel bijna elke keer kotsen als hij xtc neemt
Klik om te vergroten...

dat gaat gewoon tussen je oren zitten
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb tot nu toe 8 keer xtc gebruikt..
3 keer daar van zijn we snachts door het bos gaan lopen en alle 3 die keren moest ik overgeven..?
Komt waarchijnlijk omdat het alle 3 de keren rond het vriespunt was buiten?
Voor de rest heb ik nooit ergens last van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb in 8 jaar tijd nog nooit hoeven kotsen van xtc, heel soms btje misselijk maar dat is met een half uurtje weer weg
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog nooit of ik nu 15 pillen of 2 binneheb. Of kristal.
Nooiit je kan het verhelpen door er niet aan te denken.

Als je denkt ; o ik moet overgeven doe je het.
Echt waar dat helpt ik denk altijd ; ach ik moet niet overgeven en ik heb al 2 jaar ofzo niet overgeven :)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
echt niet hoor..
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn maag gedraagt zich redelijk tijdens gebruik. Wat sperSIZEboon al gezegd heeft dat herken ik ook wel. Tot een half uur nadat ik iets heb genomen is mijn maag een beetje van slag/misselijk, maar verder nergens last van. Ook verder tijdens het gebruik niet.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb het een keer gehad. als ik 4 pillen had genomen die avond, gwn ineens uit het niets een straal kost :grin:. geen last van gehad erna.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#12
toen ik moest kotsen btw voelde ik me totaal niet kut.. niet 1 seconde ervoor en niet 1 seconde erna

maar toen ik erover na ging denken dat je je gewoon super goed voelt terwijl je moet kotsen dat kan toch echt niet gezond zijn.. maarja dat wuif je dan ook weg met een "boeie ik voel me chill"
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
een keer gedaan, een keer gekotst..

maar dat maakte helemaal niks uit. :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Alleen in combinatie met alcohol, al drink ik maar een beetje.
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
kotsen...nooit...1x buikpijn gehad meer niet
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb maar maar 2 keer hoeven kotsen van XTC. Ik heb echter altijd wel last van me buik met de inslag. Gelukkig kots ik voor de rest nooit, vind dat echt zo ranzig..
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor het begint heb ik het altijd heel zwaar en ga ik wel eens kokhalzen, maar ik hou het altijd binnen. Heb wel een keer moeten kotsen aan het einde van de avond, toen had ik 3 blauwe mitsu's in te korte tijd op.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog nooit moeten overgeven,
wel al gebalanceerd op het randje met mcPP :d
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shana_P zei:
Nog nooit moeten overgeven,
wel al gebalanceerd op het randje met mcPP :d
Klik om te vergroten...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een paar keer behoorlijk erg. Ligt gewoon aan de pillen. Andere mensen die normaal gesproken ook nooit kotsen van XTC moesten van deze ook gewoon boven de wc hangen, zeg maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."