Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ellesdee zei: Marla Singer zei: Speed = slaapgebrek = hallucineren Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... + zwaar para en achterdochtig worden!"
"Mensen met ADHD en aanverwante "afwijkingen" (sorry weet even geen andere benaming, maar iedereen begrijpt wat ik bedoel ) zijn heel erg druk en chaotisch in hun hoofd. Als zij amfetaminen nemen (zoals hetgeen wat in Ritalin zit), worden zij geconcentreerder en rustiger in hun hoofd. En daardoor dus ook rustiger in hun doen en laten"
"Als je alleen XTC / MDMA gebruikt als je je lichamelijk goed voelt, niet te lang door blijft gaan, genoeg en goed gedronken en gegeten hebt van ter voren en het niet te vaak / te veel gebruikt, dan heb je meestal geen hevige buikpijn. Als je opeens buikpijn krijgt van XTC / MDMA en je had dit vroeger niet, dan kan je je afvragen of je niet eens een keer naar je lichaam moet gaan luisteren (in het geval je regelmatig / behoorlijk gebruikt)."
"Stel je hebt ongeveer 30 gedroogde papaver(somniferum)-bollen ter grootte van een golfbal. Kan je daar dan uitgekookte opium uit verkrijgen (door deze manier: http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51) ? Hoeveel gram gekookte opium houdt je dan ongeveer over? Hoeveel van die gekookte opium heb je nodig voor één dosering? Wat is dan de beste manier van gebruiken? Kun je gekookte opium gewoon door je joint heen doen? Is het beter om er thee van te zetten? Kan je het roken en drinken tegelijk? Heeft iemand een duidelijke uitleg over hoe opium het beste is te roken / drinken? Gewoon ter informatie. Alvast bedankt"
"loadrunner zei: Normaal zet ik altijd krasjes in de nog levende bollen, om daar dan het kleef vanaf te schrapen... Klik om te vergroten... Dat is dus in dit geval niet mogelijk."
"loadrunner zei: ik zou ze gewoon vermalen, in een zoutzure oplossing laten weken ( 5ml van een 30%zoutzuur oplossing op 1 liter water) verhitten tot 70 graden, ongeveer 2,5 uur lang. hierna zeven, en dan met natronloog weer neutraliseren. (ph strips, door de alkali in de bollen, heb je iets minder natronloog nodig, dan de hoeveelheid zoutzuur, te berekenen) deze vloeistof laten indampen, of indrogen. Klik om te vergroten... En als je deze substantie hebt ingedampt / ingedroogd, welk eindproduct heb je dan? En is er verschil tussen indampen en indrogen? Zo ja, wat is de beste methode? de andere methode, thee van maken wanneer nodig. een bol crushen, en deze laten trekken in water net van de kook af Klik om te vergroten... En hoe lang moet je dit laten trekken? En één bol is goed voor hoeveel ml thee ongeveer?"
"loadrunner zei: met indampen heb je kans op verbranding, dus niet te warm. ik weet niet hoe het heet, maar als je dit zou indrogen, zou je (licht)bruine opium overhouden. (als dat zo mag genoemd worden) Klik om te vergroten... Ik ken jou manier niet, dus wilde even weten of dit niet de methode was om bruin te verkrijgen. Daar wil ik namelijk niks van weten (no offense, maar wilde even zeker weten) het kan een kleverig goedje zijn(beter) je kan ook een lichtbruin poederachtige dinges overhouden, maar dan missen er een aantal olieachtige bestanddelen. De high word dan wel heviger, maar korter (bij chinesen of verdampen) Klik om te vergroten... Hoeveel zou je ongeveer overhouden als je ongeveer 30 papaverbollen ter grootte van een golfbal zou hebben? (Heb maar even een fictief getal verzonnen). De thee kan ik niets over zeggen. probeer eerst een één bol in een klein potje. die een half uur laten trekken. daar van proberen. na elk kopje een half uurtje wachten. merk je er niets van, dan meer tegelijk drinken. Klik om te vergroten... Defineer potje Dat het verslavend is, dat weet ik, ik zeg ook niet dat ik het ga maken, is gewoon interessant om te weten"
"Ok. Echt een klein potje dus. En het lijkt me dat als iemand daar thee van wil gaan zetten, diegene eerst de bol in kleine stukken moet snijden, niet?"
"Wonderen zijn de wereld nog niet uit"
"BADJASMAN zei: Kerel, ik denk dat het gewoon tussen je oren zit, je was niet helemaal nuchter op dat moment en dan kan je jezelf ook gek maken.. Klik om te vergroten... Dat zou natuurlijk ook goed kunnen. Heel apart hoe goed je soms je eigen geest (ongemerkt) kunt beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld aan placebo-effecten, die zijn daar een goed voorbeeld van."