Zou ik niet doen, ik zou het in 6 verdelen dan, Kristallen zijn nooit 100 & muur ( 84 % maximaal ) en dus is dat wel een goeie dosis.
tomz0r zei:NicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
NicoTn zei:tomz0r zei:NicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
lolies zijn ook slecht voor je tande -.-
tomz0r zei:Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.
033Amnesia zei:Hey mensen. Ik ben een onervaren XTC gebruiker, slechts 2x gedaan maar kan er goed tegen en vind 't een erg chill gevoel. Ik ben van plan dit weekend MDMA kristallen te halen, en ik had hier een paar vraagjes over.
1. Hoeveel kost een gram MDMA kristallen ong. als straatprijs?
2. Is het sterker dan de gemiddelde pil?
3. In hoeveel bommetjes zou ik 1 gram verdelen? Denk eraan dat ik en m'n vrienden het slechts 2x hebben gedaan, ik heb dus niet zoveel nodig als een normale XTC gebruiker.
--AUB alleen antwoorden op deze vragen/info over MDMA kristallen geven. Ik hoef niet te horen van: ja ik zou het niet doen als ik jou was ofzo, ik doe het zowiezo.-
eyebeekaii zei:3. ik zou zeggen 5-7 porties, doe ze inderdaad bij voorkeur in lege capsules (ik mocht een handjevol gratis meenemen mij lokale smartshop...) als dat niet gaat inderdaad een vloeitje, maar ik zou het hoe dan ook NIET in je drinken stoppen want het verpest je glazuur en dat krijg je nooit meer terug !

vdk zei:ik vind persoonlijk t snuiven veel lekkerder en weet meteen of k nog bij moet pakke dat kan dan altijd nog in een bommetje. ik had toen ongeveer 200mg binnen, waarvan 50 in een bommetje waardoor je een half uur later er nog lekker inkickt
gr viktor de kort

bersenka zei:Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in?
kunlan zei:bersenka zei:Maakt het bij het slikken van M ook veel uit of je een volle maag hebt? Bijvoorbeeld als je het een uur doet nadat je avondeten gehad hebt? Zal de sterkte dan afnemen? Of slaat hij gewoon langzamer in?
Maaginhoud is zéker belangrijk, op lege maag slaat het bijna 2x zo hard in. Maar een kleine bodem in de maag is toch aan te raden (~3 uur na de laatste maaltijd).
Ook hoe groter je maaginhoud, hoe trager hij idd zal inslaan.

Lauu zei:033Amnesia zei:Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
dat weet ik persoonlijk niet kan het wel vragen...er wordt gezegt dat bruine mdma minder goed is dan de witte...maar met zeker is het niet
pumbum zei:hoe kom je dan aan die capsules? heb het nog nooit gedaan, mn dealer heeft het wel eens over kristallen gehad. krijg je die capsules mee ofso?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."