#1
snijden heeft geen zin...gewoon je kristal in een zakje leggen, pasje op het zakje en er op slaan, duwen of een wals beweging maken
033Amnesia zei:Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
033Amnesia zei:1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?
2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?
broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
preciesNicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
broodplank zei:preciesNicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^

NicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
tomz0r zei:NicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
NicoTn zei:tomz0r zei:NicoTn zei:broodplank zei:1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drankbeste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
lolies zijn ook slecht voor je tande -.-
tomz0r zei:Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."