Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristallen [vraagjes]

MDMA kristallen [vraagjes]

50 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
snijden heeft geen zin...gewoon je kristal in een zakje leggen, pasje op het zakje en er op slaan, duwen of een wals beweging maken
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
033Amnesia zei:
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
Klik om te vergroten...

dat weet ik persoonlijk niet kan het wel vragen...er wordt gezegt dat bruine mdma minder goed is dan de witte...maar met zeker is het niet
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik verwacht bruine mdma :) Hoop dat ie goed is :P

ooit 1x mdma gehad en dat was ook bruine.zat in 2caps.Heb die caps open gedaan toen en een deel in mijn drank gedaan(fanta).En wat brokjes gewoon ingeslikt met fanta.Was super!Een vriend vroeg wat van me fanta..zei ie bah wat zit daar in :grin: Jaja die zat effe later ook goed te spacen :grin:

en staat hier nu wel info genoeg :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
033Amnesia zei:
1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?

2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?
Klik om te vergroten...

1. kleur zegt doorgaans niets over de sterkte of puurheid.
2. hoe fijner je de kristallen maalt, hoe sneller en heftiger de opname/aankomst van het spul omdat het poeder dan meteen verdeeld in je maag zijn werk kan doen. Je kan het niet met een mesje of pasje maar beter met een hamertje-iets in het zakje verpulveren of tussen twee lepels wrijven.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
het lukt toch aardig met een pasje
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#7

of met een mesje zoals op dat plaatje hakken

of wat ik vroegah deed, is het spul op een lepel leggen en dan crushen met de andere lepel. Dus de bolle kant in de holle kant en dan het spul crushen. Werkte altijd erg goed :sunglasses: Daana beetje fijnhakken.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hamer erbij, in een zakje en raggen maar!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
vijzel...


werkt geweldig.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#11
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...
precies
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#13
broodplank zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...
precies
Klik om te vergroten...

haha :P was ons plan dus :P :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...

Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...

Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
Klik om te vergroten...

lolies zijn ook slecht voor je tande -.-
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
NicoTn zei:
tomz0r zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...

Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje.
Klik om te vergroten...

lolies zijn ook slecht voor je tande -.-
Klik om te vergroten...

Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Als je Mdma in je drankje doet dat heb je de hele avond vieze plakkerige tanden. Geef hem nou gewoon het advies wat het beste voor hem is :P
Mdma maakt je tanden eht kapot, en zoveel werk is een bommetje nou ook weer niet.
Klik om te vergroten...

en bovendien is mdma een partij GOOOOR :kots:

gewoon in een vloeitje of een capsule en geen centje pijn!
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#18
capsule is het beste.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
of in je drankje...maar idd capsule is het beste
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. 20 euro per gram hier, en dan is die wit van kleur

2. Wat iedereen zegt... Hangt er vanaf hoeveel je neemt. Maar als je het "een op een" bekijkt, dus zeg maar een pil van 150mg tegeover een 150mg kristallen, zullen de kristallen "sterker" zijn, als in beter MDMA effect en niet van alle mogelijke rotzooi wat ze er in pillen bij stoppen.

3. ik zou zeggen 5-7 porties, doe ze inderdaad bij voorkeur in lege capsules (ik mocht een handjevol gratis meenemen mij lokale smartshop...) als dat niet gaat inderdaad een vloeitje, maar ik zou het hoe dan ook NIET in je drinken stoppen want het verpest je glazuur en dat krijg je nooit meer terug !

Have a nice weekend :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."