Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"xtc en binnenkort mdma en keta"
"gisteren zat ik bij wat maatjes op pillen Komen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond.. Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje"
"een draaiende vrachtwagen zien geparkeerd staan...terwijl er totaal geen geluid komt en er ook geen is...kijk ik nog effe goed en realiseer ik mij dat het een bushokje is"
"Mijn 1ste echte knallers waren Blauwe Peacjes.Het bekende logo van greenpeace stond erop en erna vele goeie...Roze Pinkpanthers waren heerlijk Oranje Mickey Mousjes En al een tijdje geleden helaas die waren echt mijn beste De Blauwe Tulpen. Nu verwacht ik Redbultjes opvolgers van de Jagermeisters"
"Oost-Vl Bij mij komen ze ook uit nederland via een vriend worden ook de blauwe normaal,die witte zijn lichter zei ie. Die blauwe zijn rond de 120 a 140mg spreiding en getest ciao"
"leuk topic MDA is idd erg leuk,heb het nog nooit zelf gehad.Maar mijn lichaam geeft het vroeger wel al eens omgezet naar dat stofje want heb al vaak goed gehallucineerd door wat pillen Maar is nog amper te vinden..geen idee is wel altijd welkom Gisteren ook pillen genomen,goed gevoel alleen niet meer heftig genoeg..te veel gewoon geworden Verwacht binnenkort MDMA(rond 10gr) en ga dan alvast 300mg nemen als dat niet te veel is,ik hallucineer erg graag dus het word afwachten tot dat moment en het effect"
"ik drink meestal 1 a 2 biertjes in de vroege avond.En als ik dan in de late avond vertrek,heb ik die biertjes al lang uitgeplast"
"ik ben meestal 2 of 3 daagjes wat minder fit erna.Maarja ik heb het er wel voor over"
"wat voor pil?De naam ervan?"
"eerst 1 of 2 pilletjes ..uurtje later wat mdma kristallen"