Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben er ook bij met Elixer en broodplank ^^ het wordt zeker wel waus ^^"
"ik denk dat het legaal is om op het internet te kopen.. maar mss in een headshop of zoiets niet?"
"thor zei: alles is lekker met satesaus Klik om te vergroten... thor man ik ben het zo zwaar met je eens PS: koop chocolate ,smelt chocolate, dip paddo's erin, eet paddo's echt geweldig"
"ik heb het ook ooit een keer gehad.. neem gewoon een positie/standje in die voor jouw het fijnste is..."
"Stoniemelony zei: Ik blow altijd na de xtc en de dag na xtc, maar ik heb nog nooit een ''flashback'' gehad van de xtc na het blowen, En dan praat ik over 2-4 pillen en ook aardig wat jointjes. kan er aan liggen dat ik alleen maar op feesten slik en daardoor een hoop eruit feest,waardoor een ''flashback'' niet meer mogelijk is? Klik om te vergroten... hmmn neeh ik denk het niet .. want het zit nog steeds tussen je oren .. het is toch een beetje placebo .. ik heb het altijd met paddo's en pille .. als ik daarna een joint rook krijg ik altijd het zelfde gevoel .. ze moeten een studie hierover maken ofzo xD"
"broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^"
"broodplank zei: NicoTn zei: broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^ Klik om te vergroten... precies Klik om te vergroten... haha :P was ons plan dus :P"
"tomz0r zei: NicoTn zei: broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^ Klik om te vergroten... Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje. Klik om te vergroten... lolies zijn ook slecht voor je tande -.-"
"Ivoos zei: nutsss zei: wellicht neem ik het te zwaar op. Klik om te vergroten... erm, nee... bannen die knuppel Klik om te vergroten... dit vind ik een beetje "over drijvende reactie" ik heb zelf veel familie doe aan kaner is gestorven.. geef mensen een kans.. laat bijvoorbeeld een admin zijn naam veranderen ofz... bannen is een beetje harde maatregel.. iedereen heeft wel eens een ziekte als scheldwoord gebruikt... ik zeg het nog een keer geef dat mens een kans..."
"drum and base, hardcore etc"