Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristallen [vraagjes]

MDMA kristallen [vraagjes]

50 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Zijn de kristallen die jij gebruikt toevallig getest of iets?

Want als het goed is neem ik altijd dezelfde, regelt bo voor mij. Bdk van dit forum :wink:
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe kom je dan aan die capsules? heb het nog nooit gedaan, mn dealer heeft het wel eens over kristallen gehad. krijg je die capsules mee ofso?
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
pumbum zei:
hoe kom je dan aan die capsules? heb het nog nooit gedaan, mn dealer heeft het wel eens over kristallen gehad. krijg je die capsules mee ofso?
Klik om te vergroten...

capsules kan je hier o.a kopen http://www.legecapsules.nl/
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#4
mooie mdma kristallen hebben zo'n doorzichtige bruine kleur,het word gewoon wit als je ze plet.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, 4 maanden en zo'n 6 spaces verder...

En nog steeds reageren mensen op m'n topic :P

Hehe heb nu al wel wat ervaring opgebouwd alleen nog geen kristallen gehad, zal er binnenkort eens naar vragen.
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. tussen 20 en 35 ?
2. JA
3. 5 of 6 .
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
eliseliselise zei:
1. tussen 20 en 35 ?
2. JA
3. 5 of 6 .
Klik om te vergroten...

1. 15 en 25....30 a 35 per gram wordt je gewoon genaait
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Waroom is beter in energie drink en niet gewoon de kristal slikken?







broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Re:

zomertje39 zei:
Waroom is beter in energie drink en niet gewoon de kristal slikken?
Klik om te vergroten...
Dat is het niet, slecht voor je tanden.

Mdma kristallen slikken kan wel, maar dan wordt het minder snel opgenomen door je maag. Ik prefereer toch verkruimelen en dan in een vloeitje/capsule. Veel hardere rush (bij mij dan).
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind dat hier ferme porties worden aangeraden.

zelf heb ik pillen van 136 mg (zelf naar testcentrum gebracht), en van een halve ga ik al goed hard (al wel veel kaakspanning en flink kauwen) van een halve tot een hele verlies ik de controle over mijn ogen (ogen rollen naar achter weg, wat een schokkend beeld opleverd. alleen last van als ik mijn blik ergens op focus, bijv. bij sms-en of lopen, niet bij dansen) en kaken (behalve kauwen gaan mn kaken ook heen en weer)

Dus ik zou zeggen, zorg dat je bommetjes maakt met 50 tot 70 mg per bommetje.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, maar 136 mg MDMA in een pil is is meer dan 136 mg MDMA kristal denk ik?

Stel dat je een portie neemt van 150 mg en je kristallen zijn 80% zuiver (wat al veel is) dan krijg je eigenlijk maar 120 mg echte MDMA binnen want 150*0.8= 120 en dat is niet zo heel veel eigenlijk.

Of zit het zo helemaal niet in mekaar? Ik heb afgelopen weekend nog 150 mg + 50 mg genomen en ik ging niet echt hard ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."