Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristallen [vraagjes]

MDMA kristallen [vraagjes]

50 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
033Amnesia zei:
1. Hoeveel kost een gram MDMA kristallen ong. als straatprijs?
2. Is het sterker dan de gemiddelde pil?
3. In hoeveel bommetjes zou ik 1 gram verdelen? Denk eraan dat ik en m'n vrienden het slechts 2x hebben gedaan, ik heb dus niet zoveel nodig als een normale XTC gebruiker.
Klik om te vergroten...

1. 15 euro per gram hier...
2. ligt eraan hoeveel je gebruikt
3. sinds je het niet vaak heb gedaan zou ik voor 150mg gaan...je kan altijd daarna nog een extra likje in je drankje doen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. van 10 euro tot 25 euro of meer en prijs zegt niets over de kwaliteit. Alleen als je het laat testen weet je zeker wat je hebt.
2. kristallen zijn vooral anders dan de gemiddelde pil. Meer Love en minder speed gevoel.
3. 100 tot 150mg is voor beginners en/of goede kristallen al een ferme dosis.. begin anders met 50-75mg en neem bij als het na een uurtje niet sterk genoeg is.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
1. van 10 euro tot 25 euro of meer en prijs zegt niets over de kwaliteit. Alleen als je het laat testen weet je zeker wat je hebt.
2. kristallen zijn vooral anders dan de gemiddelde pil. Meer Love en minder speed gevoel.
3. 100 tot 150mg is voor beginners en/of goede kristallen al een ferme dosis.. begin anders met 50-75mg en neem bij als het na een uurtje niet sterk genoeg is.
Klik om te vergroten...

mwua...goeie pillen zitten ook bij de 100-110mg...maar wat je zegt is waar...je kan beter rustig beginnen :) je kan altijd wat bij nemen als je extra bij je hebt
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Verschilt per dealer.
2. Wat nutsss zegt.
3. 5 tot 7 porties.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
033Amnesia zei:
Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.
Klik om te vergroten...

veel plezier :wave:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
033Amnesia zei:
Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.
Klik om te vergroten...

veel plezier :wave:
Klik om te vergroten...

Bedankt! En dan schoot me nog ff wat te binnen;

1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?

2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
snijden heeft geen zin...gewoon je kristal in een zakje leggen, pasje op het zakje en er op slaan, duwen of een wals beweging maken
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
033Amnesia zei:
Ok bedankt..en heeft de kleur nog een betekenis ofzo, of niet?
Klik om te vergroten...

dat weet ik persoonlijk niet kan het wel vragen...er wordt gezegt dat bruine mdma minder goed is dan de witte...maar met zeker is het niet
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik verwacht bruine mdma :) Hoop dat ie goed is :P

ooit 1x mdma gehad en dat was ook bruine.zat in 2caps.Heb die caps open gedaan toen en een deel in mijn drank gedaan(fanta).En wat brokjes gewoon ingeslikt met fanta.Was super!Een vriend vroeg wat van me fanta..zei ie bah wat zit daar in :grin: Jaja die zat effe later ook goed te spacen :grin:

en staat hier nu wel info genoeg :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
033Amnesia zei:
1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?

2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?
Klik om te vergroten...

1. kleur zegt doorgaans niets over de sterkte of puurheid.
2. hoe fijner je de kristallen maalt, hoe sneller en heftiger de opname/aankomst van het spul omdat het poeder dan meteen verdeeld in je maag zijn werk kan doen. Je kan het niet met een mesje of pasje maar beter met een hamertje-iets in het zakje verpulveren of tussen twee lepels wrijven.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
het lukt toch aardig met een pasje
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14

of met een mesje zoals op dat plaatje hakken

of wat ik vroegah deed, is het spul op een lepel leggen en dan crushen met de andere lepel. Dus de bolle kant in de holle kant en dan het spul crushen. Werkte altijd erg goed :sunglasses: Daana beetje fijnhakken.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hamer erbij, in een zakje en raggen maar!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
vijzel...


werkt geweldig.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#18
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...
precies
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#20
broodplank zei:
NicoTn zei:
broodplank zei:
1. 25 euro
2. hangt er vanaf hoeveel je neemt
3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank :wink: beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle
Klik om te vergroten...

ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^
Klik om te vergroten...
precies
Klik om te vergroten...

haha :P was ons plan dus :P :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."