Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Half bakje mexicaanse is niks. Of je moet al heel weinig ervaring hebben en dus snel onder de indruk zijn. Doe maar eens 3/4 bakje colombiaanse"
"Angramar Temenos zei: Volgens mij vroeg die niet of het heftig zal zijn/diep, maar of die er wat van zal voelen. Al heb je 15 jaar ervaring, zul je nog steeds een trip krijgen.. alleen zul je die trip dan redelijk niks aan vinden omdat je nou eenmaal veel meer bent gewend. Klik om te vergroten... Half bakje mexicaanse vind ik iniedergeval niks. En dan is hij ook nog stukken zwaarder, ben dus benieuwd of hij het dan wel iets aan vindt. Daarom raadde ik 3/4 bakje colombiaanse/ecuadoriaanse aan."
"Magic Guest zei: Wie kan er een prijzenlijst posten van alle soorten paddo's die ze in je smartshop verkopen? Vooral hawaiaanse ben ik benieuwd naar. Ik weet er al wel een paar: Mexicaanse: 12.50 McKennaii: 14.00 (volgens mij) Klik om te vergroten... Mexicaanse: 12.00 Thaise: 12.00 Colombiaanse: 12.00 Ecuadoriaanse: 14.00 Truffels: 14.00 Hawaiaanse: 15.00 Maar het zal natuurlijk per stad verschillen."
"edwin__ zei: iemand heeft de paddo's vergiftigd ! ze zijn zwart, gewoon van de smartshop. gister nog niet zijn ze nog eetbaar? Klik om te vergroten... heb ik alleen een keer gehad toen ik versen een paar dagen in de koelkast heb laten staan."
"Ik ben benieuwd of er kruistolerantie is tussen XTC en paddo's. Ik heb deze maandag paddo's gedaan en wil komende woensdag paddo's (hawaiaanse) doen. Zou het kunnen dat door het gebruik van xtc de trip nu minder zwaar kan zijn omdat ze beide gebruik maken van ongeveer dezelfde stoffen in de hersenen? Ook heb ik een week voor die xtc paddo's gedaan. Verstandig om te wachtten of maakt het niet uit qua gewenning? zal de trip even sterk zijn? edit: dom van me er is wel al een topic over: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 477ec40a51 alleen hier staan maar 2 reacties in :P dus hopelijk hier wat meer + ingaan op mijn situatie :"
"Bengt zei: Zoals er vermeld staat in het andere topic. Geen tolerantie tussen xtc en paddo's. Klik om te vergroten... Dat komt van één persoon, misschien zijn er wel verschillende ervaringen van andere mensen. Maar het zou iig mooi zijn als die tolerantie er niet is"
"azgaza zei: Volgensmij is er geen kruistollerantie, de stoffen zijn niet aan elkaar verwant, volgens wikipedia staat mdma bij de phenethylamides, ik weet niet of dat klopt, en psilocybine, uit paddo's dus, is een tryptamine. Tussen veel tryptamines onderling is wél kruistollerantie, maar volgensmij niet met de andere phenethylamides, althans, dat dacht ik. Ik heb het nooit zelf getest, maar ik geloof dat er geen kruistollerantie is. Ik ga zo wel ff bronnen doorzoeken. Klik om te vergroten... ok bedankt"
"http://www.herbaladventures.nl/ een online smartshop voor Nederland en Belgie. Je kunt het beter daar kopen ipv zelf te gaan plukken. en voor de rest www.google.nl"
"Neem Ritalin :P Beste is natuurlijk gewoon om wat slaap in te halen."
"VidaLoCa zei: Als je ze kapotkauwt gaan ze wel sneller opkomen. Maar je tanden lijden er idd onder. Een pil op je natte tong kan al erg vies smaken hoor gebruik best een beetje water. er is niets viezer dan als je een pil wilt doorslikken en ze blijft steken in je keel en springt in stukjes in je mond . Klik om te vergroten... idd haha, heb ook al gehad dat ze in mijn keel blijven steken. Zie er nu best wel tegenop om ze te slikken"