#1
Lauu zei:033Amnesia zei:Ok, dat is ook juist wat ik wil, meer love gevoel en niet oppeppend. Gewoon lekker spacen met een paar vrienden binnen. Ik heb hier wat nuttige info gelezen, dus bedankt allemaal.
veel plezier![]()
Bedankt! En dan schoot me nog ff wat te binnen;
1. Ik heb op dit forum witte,bruine en roze mdma kristallen gezien. Hebben de kristallen een bepaalde kleur, of kan dit gewoon verschillen, en heeft het geen effect op de werking?
2. Vallen de kristallen gewoon met pasjes te verpoederen of moet je het echt met een mes snijden? Zoniet, kan je dus gewoon een (gewogen) (hard) stukje kristal in een flutje als bommetje slikken?
