#1
kiRr zei:En ik was de gene met de bh aan![]()
hahahaha hey man volgende keer weer bh of wordt het een string nu
kiRr zei:En ik was de gene met de bh aan![]()
king-joost zei:Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dachtkerel dat is te leip maar ze waren wel allemaal leuk
king-joost zei:Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip.
Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond![]()
Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dachtkerel dat is te leip
maar ze waren wel allemaal leuk
![]()
Ghanzibaldhi zei:Heb een keer allemaal aan verschillende vrouwen gevraagd, die in mijn kamer waren of ze andere lingerie setjes aan wouden trekken voor mij, in mijn kamer. Maar er was niemand zei ons mam later die dag...![]()
J89 zei:ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
Worstenjongen zei:vliegende negerbaby met 1 rood oog
een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam
ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."