Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc hallucinaties

xtc hallucinaties

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind MDMA hallucinaties ook te gek :grin:

Ik zat eens op een feestje op de dranklijst te kijken, zo'n wit papier waar dan nog eens blacklight en zo op scheen :hearteyes: ... Dat papier verblindde me gewoon, :openmouth: terwijl een nuchtere maat van me dat gewoon zonder problemen kon lezen
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
J89 zei:
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
Klik om te vergroten...


hehe ja idd dat heeft iedereen wel een beetje denk ik.
vaak is het dan gewoon een voorwerp maar soms staat er gewoon ook helemaal niks en denk je toch wat te zien :grin:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Worstenjongen zei:
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
Klik om te vergroten...

haha pijnlijk moment :grin:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zat een keer op de bank tv te kijken en ik viel half in slaap en toen zag ik een KASSA in het midden van de kamer :confused:
even knipperen en het was weer weg maar echt vaag!!!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
slapen tijdens je trip? :openmouth:

Afstapjes!
Die was ik nog helemaal vergeten.
Was 6 December @ Nightmare. Ik dacht constant dat ik over dingen heen moest stappen en de vloer een stukje lager werd. En ik maar opletten dat ik niet over een afstapje struikelde... waren die er helemaal niet. TOT we naar een andere zaal gingen... maja toen had ik zoiets van "dan zal die ook wel niet echt zijn". Bijna faceplant :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."