Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu 2 keer die daro capsules gehad(gewoon 10 ingenomen zonder er verder iets mee te doen) Eerste keer bij geblowt en gedronken,dit zorgde voor een lekker effect(wel heel sloom maar toch heel vrolijk,een soort extreeme stoned-heid ) 2de keer alleen die capsules en 1 jointje,ik spacde em weer lekker maar ben 3 na innemen naar bed gegaan(moest van moeder ) Werd midden in de nacht wakker en spacde em heel hevig,kon amper nog loopen en toen weer gaan slaapen. Werd om 7 uur wakker en heb em nog tot ongeveer 4 uur de volgde dag gespacd. --------------------------waarschuwing van wat er mis kan gaan!!!!!--------------- Die zelfde dag is het bij een vriend van erg mis gegaan,hij kwam thuis en kwam zelf de trap niet meer op en is door ze vader naar bed getild. Hij heeft erge hartkloppingen gehad en is de heele dag(na het slaapen)nog heel licht in ze hoofd geweest. Ook is 1 van ze oogleden helemaal blauw geworden. En deze jongen was geen beginnende tripper,hij gebruikt normaal oa. XTC,Paddo's,ghb,alcohol,wiet en soms ook pep. Maar dit doet die nooit meer zegt die,"
"Re: wampie zei: Je moet gewoon die dampo voor droge hoest halen. Half flesje wegtikken, zorgen dat je genoeg te drinken en te blowen hebt, dan is het echt supervet! En zet n screwtape aan, space je helemaal de pan uit Klik om te vergroten... Die chopped N screwed shit trek je dan inderdaad wel ja!"
"Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd"
"Blowen had me moeder al lang door,vind ze niet zo'n probleem als het maar met mate gebeurd(ze heeft liever dat ik zaterdagavond stoned dan dronken thuis kom) LSD is ze achtergekomen door mijn psychotische trip naar het ziekenhuis,dat was iets minder. DXM,hoestdrank verpakking heeft ze een keer in me broekzak gevonden. En laats zei ze nog:Als je naar dat feestje gaat ga je toch geen foute drugs gebruiken? Ik antwoorde nee,alleen goede.Mijn moeder: dus geen xtc(zal haar wel een keer opgevallen zijn dat ik strak thuiskwam)toen heb ik haar gezegd nee maar wel ff uitgelegd dat MDMA bij gematigd gebruik helemaal niet zo ernstig is. Over paddo's heb ik haar eerlijk verteld. GHB weet ze volgens mij ook wel,maar want ze begon er laats opeens over dat als je dat gebruikt je heel goed op de dosis moet letten."
"tomz0r zei: Angramar Temenos zei: Volgens mij heeft kiekert kanker aan z'n ogen of zo. Josti. Ik wens je een overdosis meth toe. Klik om te vergroten... Ik wil dat jou in het echt horen zeggen, niet veilig achter je pc. Klik om te vergroten... En ik zou graag zien dat jullie elkaar gewoon in elkaars waarden laten en wat vriendelijker doen Steek gewoon gezamelijk de vredenspijp(joint) aan En bedenk je: Bekvechten op het internet is net als de paraolympics,zelfs als je wint ben je nog achterlijk"
"Ik heb alleen floaters,de ene keer vallen ze amper op en de andere keer zijn ze toch wel opvallend aanwezig. Toch stoor ik me er niet zo aan,ik zie ze vooral als de zon buiten schijnt en de lucht fel blauw is."
"Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose) Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor. Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien. Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck. Is 2-CB dan mischien iets voor mij?"
"gNuxx zei: Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen! Klik om te vergroten... Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad. De pshycose duurde net zo lang als de trip zelf. En het is officeel nooit bevestigd dat het geen gewoone heel heftige badtrip was,maar de doktoren hadden wel een sterk vermoeden. Voor de zekerheid zal ik ook zeker wat benzo regelen om bij de hand te hebben."
"Het klinkt mischien raar,maar hebben jullie weleens het idee dat je zintuigen veel beter werken op lsd. Ik had laatst een ernstige badtrip/pshycose na lsd gebruik,maar dit was nog niet het meest vreemde. Een voorbeeld:tijdens me bad trip begon ik opeens te roepen: Er gaat iemand aan kloppen,echt waar,er gaat iemand aan kloppen,en nog geen halfe minuut later klopte er iemand aan. Ook waren er twee mensen(een vriend van mij en de dokter)een gesprek aan het houden in de keuken,en toen ze terug kwamen in de kamer herhaalde ik bijna letterlijk hun gesprek. Terwijl het vrij onrustig was in de kamer en de kans dat ik hun normaal had gehoord erg klein was. Ook gebruikte ik verschillende medische termen die ik eigenlijk vrij moeilijk had kunnen weten zonder hun te hebben gehoord. Er werd mij later ook verteld dat de dokter met open mond had geluisterd en verbaasd had gevraagt hoe ik dat allemaal wist?"
"DrippTone zei: Mijn laatste acid tripje werden mijn oren super gevoelig voor elk geluidje. Normaal ben ik een beetje doof, maar toen hoorde ik alles echt heel zuiver. Ik moest muziek afspelen op het zachtste volume anders was het te hard, ik kon elke toon die er was van elkaar onderscheiden en onderzoeken. Ik kon de buren horen praten, terwijl ik die nooit hoor. Ik kon de ramen niet open zetten want het geluid van buiten was heel erg overweldigend. Ik hoorde een bandje spelen in een oefenruimte die op ruim 600 meter afstand van hier is. Was wel een zeer bijzondere ervaring. Klik om te vergroten... Zoiets had ik ook,ik ben normaal bijna geheel doof aan me rechteroor dus zou het al helemaal zogoed als onmogelijk moeten zijn om geprekken in anderen kamers op te vangen. Ik weet ook niet precies meer hoe alles ging,was nogal ver weg,maar herrinerer me nog wel het verbaasde blik van de mensen om me heen toen ik het gesrpek van de dokter en die vriend van me begon te herhalen Ik zou binnekort een tripreportje droppen,dit heb ik nog niet gedaan omdat ik me langzamerhand meer begin te herrineren en omdat het allemaal nog iets te vers in me geheugen zat. Het was niet bepaald een fijne gebeurtenis"