Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 Ying yang
Kvoelde wel een soort van love-gevoel.
Maar ik weet niet egt meer.
Wel gecombineerd met alchol toen.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben begonnen met mdma , 500-750 mg tussen middernacht en 10 uur smorgens , tussendoor ook nog 2 roze pilletjes ertussen , maar van de die heb ik eigenlijk totaal niks gemerkt.... :mrgreen:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja wat was de eerste pil die je nam, en hoe voelde je daarbij??
----------


Mijn eerste pil was een blauwe mitsu, en het was wel een goede want van 1 ging ik 2 uur erg hard, en ik voelde 4 uur daarna nog steeds een beetje. Nou weet ik dat het misschien harder leek dan wat een regelmatige gebruiker zou ervaren, maar voor mij was die eerste keer zo goed :) De dag erna nog een blauwe mitsu genomen, precies hetzelfde ervaart.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn eerst ekeer
was

Pure mdma .. geen pillen

250mg mdma ..

wat een gevoel :hearteyes:

dat wil ik iedere dag
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verschilt het effect nou als je een pil neemt of MDMA neemt?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja

zoals n appel anders smaakt dan een peer
smaakt een golden delicious anders dan een elstar
en een giezer wildeman anders dan een conference





K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Davidsterren, meteen 2. Ik had totaal geen zin om mijn 1e keer kalmaan te doen, en had het advies gekregen om enorm te genieten van mijn eerste keer.

Heb ik natuurlijk wel gedaan :hearteyes:

Ik weet nog hoe ze insloegen:
"Damn, tis net alsof de grond hier van rubber is" :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste pil is alweer ruim 11 jaar geleden, zou absoluut niet meer weten wat voor eentje dat was, maar ik vond het fantastisch en heb daarna nooit meer hetzelfde mogen ervaren..... Wel een lekkah gevoel meestal d'r mee gehad, maar die eerste keer was toch echt uniek voor me!
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
1ste pilke, blauwe mitsu(driehoek), weet niets meer van de hele nacht, had ervoor wel een pak gezope.. :beer:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vlindertje,halve was et maar.
Maar achteraf wel spijt dat ik maar een halve heb genomen.
Dat echte gevoel nooit meer gekomen,heb het wel is overtroffen met ander gevoel oa een LV 1,5 pil (op school de kaakjes heen en weer) en een keer 6 sterretjes dat was tevens het ''hardste'' dat ik ooit ben gegaan.Wegdraaidende ogen,niet kunnen rennen,beeldtrilingen,niet kunnen praten,uber goed voelen,niet misselijk geweest.

Volgende dag wel erg brak,maarja drukte de hele tijd op dat knopje in het ziekenhuis voor drinken.En had tv'tje op me kamer.Daar beetje moe zijn.
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japi-10 zei:
...dat was tevens het ''hardste'' dat ik ooit ben gegaan.Wegdraaidende ogen,niet kunnen rennen,beeldtrilingen,niet kunnen praten,uber goed voelen,niet misselijk geweest.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat altijd als ik hard ga, behalve dan niet kunnen rennen. Al ren ik voor mijn gevoel heel apart als ik strak sta :P En ik praat altijd heel mompelig met xtc op.
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
mijn eerst ekeer
was

Pure mdma .. geen pillen

250mg mdma ..

wat een gevoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Moet wel :grin: :hearteyes: :grin: geweest zijn, de eerste keer al die hoeveelheid kristallen :).
Ik verdeel mijn gram tegewoordeg ook in 3/4, en om de 2u een bommetje.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn eerste keer waren 2 en halve pil

eerst 2 grietjes, die ik per halfje , met elks een halfuur tussen, heb genomen

maar die sloegen maar niet in , en na dus 2 uur te wachten op het effect heb ik een half jodesterretje (:hearteyes:) genomen en je raadt het al, 10 minuten later sloegen dan die 2 grietjes + die halve jodester in !
bam xD ogen trokken opeens open, kaken spanden op, en ik was weg naar de Hardcore room (Bassleader)

lekkah :grin:

maar heb dus wel spijt dat ik die halfjes naar binne heb gegooid ipv hele pillen, maarja ik had schrik voor het effect , zullen nog wel wat mense herkennen...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn eerste keer had ik witte windmolentjes, 4,5 stuks die avond.

Ik ondervond het love-gevoel toen niet zo sterk als mn 3e keer, het was dan ook een ervaring die heel anders was als dat ik ooit meegemaakt heb met X.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
zxzx
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pepnoize zei:
mijn eerste keer waren 2 en halve pil

eerst 2 grietjes, die ik per halfje , met elks een halfuur tussen, heb genomen

maar die sloegen maar niet in , en na dus 2 uur te wachten op het effect heb ik een half jodesterretje (:hearteyes:) genomen en je raadt het al, 10 minuten later sloegen dan die 2 grietjes + die halve jodester in !
bam xD ogen trokken opeens open, kaken spanden op, en ik was weg naar de Hardcore room (Bassleader)

lekkah :grin:

maar heb dus wel spijt dat ik die halfjes naar binne heb gegooid ipv hele pillen, maarja ik had schrik voor het effect , zullen nog wel wat mense herkennen...
Klik om te vergroten...
Was ook op Bassleader van mij :)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#17
Witte ying-yang, echt helemaal geweldig gevoeld de hele nacht op een halfje :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste genotspilletjes waren gespikkelde witte, zonder opdruk. 2 in totaal op een industrial feestje, en feest was het zeker. :hearteyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn eerste keer was een beetje een mengelmoesje van leuk en niet leuk.
We hadden witte met een hartje erop.
Eerst een halve genomen, ging allemaal wel prima, en later op de avond nog een halve. Ging ook prima, tot dat een vriend van mij niet zo lekker werd, en op de een of andere manier werkte dat bij mij ook niet zo goed. Kreeg het idee dat ik niet meer kon slikken (Wat je dan dus met je gedachten gaat versterken) en daardoor raakte ik ook in paniek.
Beetje apart avondje dus.

Maar de tweede keer was voor mij echt geweldig :) heb toen heerlijk genoten, weet alleen niet welke dat waren en hoe ze eruit zagen :)
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 blauwe mitsu driehoek! gewoon super. echt nummer 1!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."