Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw eerste pil

Jouw eerste pil

166 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste keer was met 1 dolfijntje :grin:
was opzich wel een leuke avond alleen een vriend van mij en me zus vonden het niet zo chill dus dat was wel jammer.
maar voor de rest wel een hele leuke avond gehad toen en tot diep in de nacht met ze 3en jointjes zitten roken :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Damn, als je je eerste keer niet meer weet, moet het wel troep zijn geweest :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik snap nooit wat iedereen nou zo speciaal vind aan de eerste keer... Het enigste wat mij echt opviel aan de eerste keer is dat ik ongelovelijk brak was de dag erna... Voorderest blijft mdma zijn werk doen, ik heb altijd het love gevoel en voel me altijd heerlijk!... Ik lijkt wel alsof ik iedere keer meer geniet...

Ik geef toe dat mn eerste keer mooi en speciaal was, maar mn beste keer x was het zeker niet...

Ik heb geen idee meer wat voor pil het was... Weet wel wanneer: oud & nieuw 2005/2006.. Op een hardcore/breakcore/drum & bass feest in DB's (utrecht)
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerste keer; de magische, blauwe, driehoekige, mitsu's. 1 woord: DAMN
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#4
1e keer was niet zo speciaal had maar n halve gepakt, ware 2 van die 3hoekjes aan elkaar. maar kwam ook omdat ik toen al aardig bezopen/stoned was
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen weekend voelde weer als me eerste :openmouth:
Was echt compleet de weg kwijt van 1 pilletje. (ja ok later nog een 2de :P )
was dan wel weer ruim 3 maanden geleden maar toch.
Ook leuk is nog wel... ik ben gewoon weer topfit vandaag :grin:
helemaal niet zo brak als normaal :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mn 1e x waren 2,5 roze hartjes..

zijn nu nergens meer te krijgen in midden NL
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Was werkelijk een superavond. Op een parkeerplaats gepakt en wachten op het inkicken. Het love-gevoel begon heel duidelijk op te komen, mijn vrienden waren zó lief. Eentje ging een hondje van een voorbij wandelende meneer knuffelen, ik kon er maar niet overuit hoe aardig en lief dat wel niet van hem was.

Toen zijn we naar een dansgelegenheid gegaan. Top staan swingen met m'n grootste pupillen :openmouth: ooit volgens mij, af en toe even de wc zoeken om het flesje te vullen met water. Dansen ging heerlijk, ik voelde me perfect, iedereen was aardig en de muziek was erg goed.

Aan het eind nog vrij lang gezoend met een (heel!) mooi meisje, die (haha) toen weg moest om haar vriendje ergens op te halen.

Die avond 2 pilletjes gehad geloof ik, eerst één, en na de top daarvan nog één. "Snoepjes van tante Eveline", waren het. De dag daarna dikke kaakpijn en vrij brak. En die avond voor twee van de medepilleneters, koken, samen met een antidrugsvriendin :). Het was, na haar bijsturen, heerlijk wat op tafel kwam, maar de eetlust moest hier en daar wel geforceert doen alsof hij bestond :).
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Annæ zei:
toen voornamelijk dingen aangeraakt en verwonderd over de zachtheid van huid.
Klik om te vergroten...
Haha :grin: Zóóóó herkenbaar! Heb de eerste keer ook echt bij bijna iedereen op Undergrounded even over de arm geaaid om te voelen of ze allemaal zo lekker zacht waren :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kimmerd zei:
het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig ..... achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter ....., ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken
Klik om te vergroten...

exact!!! Dat vond ik zo geweldig aan de eerste keer, dat ik men ledematen niet meer voelde, net of ik 2 gram woog en de grond niet raakte.. :) Nadien nooit meer dat gevoel gehad.. zonde
De eerste keer ben ik ook 5 minuten naar buiten moeten gaan, luchtje scheppen en wat cola drinken omdat het héél even te hard ging.. daarna kwam alles terug op zen pootjes terecht..
Uitdrogen van de speekselklieren is er iedere keer weer bij... :wink:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Skippy zei:
Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen.
Klik om te vergroten...

logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.
Y
YensieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn eerste keer was tijdens Showtek X-Qlusive. Een maat zou er een voor mij naar binnen nemen, dus daar hoefde ik mijzelf geen zorgen over te maken. En ik doe t voorzichtig of niet, dus eerst maar een halfje. Om een uurtje of 12 zat mr. :xtc: erin! Ik voelde na eenhalf uurtje wel een beetje licht in mn hoofd maar verder vrij weinig, maar ik danste wel iets makkelijker. Om een uur of 3 was het al helemaal over. Ff wat eten en om half 4 de tweede helft erin...
Wat geweldig!! Om 4 uur een echte KNAL!! Ik woog net zo veel als het lege waterflesje in mijn hand terwijl ik met mijn kaken strak op elkaar mijn veters uit mijn schoenen stampte. Wat een ervaring!! Ik schijn er niet uit te hebben gezien, maar alles was zo mooi en warm. Dansen was ook echt geen probleem. Maar om half 7 / 7 uur was het al weer over.
Dit duurde dus duidelijk veel te kort :grin:

Dat heb ik dus nog een keertje overgedaan op Hardbass. Dat waren andere die ongeveer anderhalf keer zo dik waren, en ik ging hard!!
Om 3 uur/half 4 geslikt, want die vorige werkten ook niet zo heel lang...
Foutje, want vanaf 4 uur tot 9 uur met een paar telescoopkijkers alles nauwkeurig geobserveerd. Het was zeker veeel beter als mij eerste ervaring, want de tweede was duidelijk van betere kwaliteit, ik heb non stop gedanst. Zelfs toen de muziek was gestopt ging ik nog maar ff door. Wat een ervaring!!!

Over 11 daagjes maar weer :hearteyes:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
citrobacter zei:
logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.
Klik om te vergroten...

No shit, sherlock :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
citrobacter zei:
logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.
Klik om te vergroten...

No shit, sherlock :openmouth:
Klik om te vergroten...

HAHAHAHA ROFL!!!!
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 rode/roze met een sexy silout van een met haar bene liggende en op haar achterarm leunende mevrouw geen idee hoe ze hete.

had al lekker ingedronken en daarna pillen en nietveel later opstap
was een dolle avond. :openmouth:
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.

Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hollywood zei:
Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.

Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA.
Klik om te vergroten...

logisch 80mg is niet zo veel
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn waren groene dollartjes... Op vrijdag 2 kwartjes gepakt met een tijd van half uur ertussen ofzo maar op zaterdag halve in een keer en tijdje later kwart erbij en ik ging lekker dat weet ik nog wel :P
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn eerste waren rode olifantjes, zegt niet veel maar ze sloegen wel goed in :tongueout: had er 1,5 genomen. Was ook een van mn beste ervaringen met xtc :hearteyes:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Witte molentjes. Deze waren niet erg sterk (80 mg) ongeveer, maar heb me heerlijk gevoelt. 't duurde niet gek lang, denk een uur of 3/4. Volgende keer 2/2,5 naar binnen werken, maar ik hou het rustig. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."