Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gauw dat magische goedje van Mr. A.Hofmann eens uitprobere als je de 102 ermee kan halen.... Dat je daarboven nog een berg mag trippen...PEACE MAN!!"
"eerst ons vragen of die jongen aan de keta zit nu dat niet blijkt help je m zelf eraan Succes int ziekehuis! Lekker een punt keta om dit allemaal te vergeten voel je geïrriteerde opgezette ballen ook niet meer."
"DarkScope zei: Eckster C zei: Temptation zei: beste niet wel meest speciale! @technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig! Klik om te vergroten... hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg Klik om te vergroten... SLECHTE keta, kan niet anders. Klik om te vergroten... indd...was zker van die pep rotzooi"
"en mijn vader is de paus"
"Eckster zei dattie lijne pakte van 12 cm ofzo....en ik zei dat was zker pep!! Als me dealer keta met pep versnijdt komt ie erbij te hange op het plein"
"en het gaat hier om hoe geweldig KETA is!! ...en niet die rotzooi pep"
"brainwashed zei: Keta for life ZOWIEZO staat echt op numero eenos!! Klik om te vergroten... oh...vandaar mn naam maat van me pakt n gram inéenkeer, en superketa!! begint al na n minuut of 2 met heavyy te TrrippetrripppeetrriippeeTripppe!!! doe het em niet na, ookal hou ik wel van een Dikke Trip!.. !! Fasten your sealbelts, We wish you a Bad trippp thank you. 'psssshh'!!"
"Keta is nr 1 (vandaar me naam) en is al helemaal nie gevaarlijk...als je met zo'n gedachte begint laat ut maar ligge... NO GUTS, NO GLORY!!"
"kijk ffe op de eerste pagina..."
"Delirium zei: Laten testen of gewoon op je tong plakken, niet zeiken. Klik om te vergroten... dat bedoel ik maar..... NO GUTS, NO GLORY!!"