Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben benieuwd..."
"Tegenwoordig allemaal lastig met goede X enzo, maar kan opeens wel aan 2cb komen. Iemand ervaring met 2cb op een feestje? en samen met wat mdma? Wil rustig beginnen, heb nu slechts 5 keer mdma gedaan maar 2cb klinkt erg vet Ik dacht eerst +- 100/150 mg mdma en 2 uurtjes later pilletje 2cb...... Of is het toch beter 2cb voor een avondje thuis te bewaren en opzoek te gaan naar goede x / mdma voor een grot feest. Ik houd altijd 2 a 3 maanden tussen de keren X, heeft het gebruik van 2cb hier invloed op? Alvast bedankt"
"40 kilo? 14 jaar? Wacht nog maar even..... Niet echt leuk van je vriend om je hier nu al mee in aanraking te laten komen. Mijn tip blijf er nog wat jaren van af! En als je het toch doet, doe rustig aan, Succes."
"Kenker das echt heftig, in ieder geval wel erg goed report wijst je toch even erop bij anderen te blijven onder invloed. Lijkt me echt sneu om op straat in je eentje in een trip weg te moeten kruipen, succes aan je maat!"
"Echt heel vet 24 uur wel erg lang. Ik had laatst rond de 16 uur niks gegeten en de man van de smartshop zei toen ook al dat het dan veel harder gaat."
"Bedankt voor de reacties Was zeker wel een mooie ervaring en feest, En wie weet Pikachu hebben we elkaar mooi zien wausen daar haha"
"Varry zei: Lijkt me leuke ervaring! Hoeveel mg had je genomen?? Klik om te vergroten... Ik heb het met mijn oog verdeeld dus het precies weet ik het niet. Zal rond de 110mg a 130mg zijn geweest bij mij en rond het dubbele bij mijn maat. Trouwens nog even een vraagje ik lees overal dat de meesten gaan roken als een malle onder invloed. Zelf rook ik ook maar toen ik onder invloed was vergat ik dit steeds, ik stak een peuk op nam een hijs en als ik dan later weer naar mijn hand keek was de sigaret alweer op :P en dat een keer of 5. Is dat beetje normaal?"
"Op een of andere manier erger ik me echt aan joggies van 15 die zich al veel te stoer met xtc bezig gaan houden. Niks persoonlijks tegen jou maar ik zou er gewoon een paar jaar vanaf blijven."
"Wat ik me dan altijd afvraag is hetvolgende. Ik ben ongeveer eenzelfde soort gebruiker als topicstarter. Misschien iets minder 5 a 6 keer oer jaar. Als je het een keer of 5 per jaar doet kan je dan blijvend genieten van het love gevoel of denken jullie of zal dit uiteindelijk toch achteruit gaan? Vind dit namelijk echt het mooiste gevoelen zonder zie ik niet zo zeer het nu van XTC. Ook de inslag vind ik altijd erg lekker en wil dit echt niet kwijt gaan raken."
"kiekert zei: Ik heb wel eens gelezen dat je xtc eigenlijk moet beperken tot 15 x in je hele leven... Dan pas krijg je altijd het beste gevoel. Zal nog eens zoeken waar dat stond Klik om te vergroten... Zou heel mooi zijn, ben erg benieuwt"