Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC-Dance zei:
halfje gemiddeld :) (nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken :openmouth: echt niet gezond hoor
Klik om te vergroten...

Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. :openmouth: dat is pas niet gezond.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
GewoonVOL zei:
XTC-Dance zei:
halfje gemiddeld :) (nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken :openmouth: echt niet gezond hoor
Klik om te vergroten...

Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. :openmouth: dat is pas niet gezond.
Klik om te vergroten...

hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn :openmouth:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
GewoonVOL zei:
XTC-Dance zei:
halfje gemiddeld :) (nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken :openmouth: echt niet gezond hoor
Klik om te vergroten...

Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. :openmouth: dat is pas niet gezond.
Klik om te vergroten...

hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn :openmouth:
Klik om te vergroten...


Helemaal vol. :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:
GewoonVOL zei:
XTC-Dance zei:
halfje gemiddeld :) (nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken :openmouth: echt niet gezond hoor
Klik om te vergroten...

Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. :openmouth: dat is pas niet gezond.
Klik om te vergroten...

hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn :openmouth:
Klik om te vergroten...


Helemaal vol. :P
Klik om te vergroten...

Vrienden van me die boven de 13 ofso komen, vinden het niet meer zo leuk :P . Ze zeggen dat ze dan een buikpijn krijgen en die de hele week aanhoud :rolleyes: .
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo, eerste berichtje hier.

Vond dit ook wel een leuke om te reageren.
Meestal met stappen, nemen we 1 tot 3 pilletjes.
Thuis (ook leuk) dan 1 tot anderhalve en wat G (3 ml) :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5.. :rolleyes:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meestal 1tjé he.
Hangt er natuurlijk vanaf hoen goeje het zijn hé :tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
xtaz zei:
Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

9,5 in een uurtje of 2?goeie pillen? hoe moet ik me dat voorstellen ben je dan gewoon echt helemaal de kaart, dat je niet meer weet wat je aan t doen bent, zoals bij paddos bijvoorbeeld. of heb je gewoon een hoge tolerantie opgebouwd?

En ik lees net dat na een bepaalde hoeveelheid meer nemen geen zin meer heeft? je serotonine is dan op dus je zal je niet nog lekkerder gaan voelen? maar wordt je wel waziger ofzo?
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
eehm. afgelopen 2 weken had ik.. 2 en een halve pil, 1 halve.
en 1 hele.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 avondjes op 1 gram, dus ongeveer 3,333333333333 mg per keer dat gelijkstaat op ongeveer 3 pillen
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

J0rrit zei:
xtaz zei:
Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

9,5 in een uurtje of 2?goeie pillen? hoe moet ik me dat voorstellen ben je dan gewoon echt helemaal de kaart, dat je niet meer weet wat je aan t doen bent, zoals bij paddos bijvoorbeeld. of heb je gewoon een hoge tolerantie opgebouwd?

En ik lees net dat na een bepaalde hoeveelheid meer nemen geen zin meer heeft? je serotonine is dan op dus je zal je niet nog lekkerder gaan voelen? maar wordt je wel waziger ofzo?
Klik om te vergroten...

Ja je gaat je waziger voelen Je gaat dan "meestal" Soort van trippen/ echt hallicuneren
Je gaat kleurverschillen zien je gaat denken dat je ergens anders ben terwijl je dat niet bent


Ik neem er nou 2-4 op een avond heb er ook al eens meer gedaan maar doe ik niet meer teveel brain damage :)

+ het ligt er ook aan waar je 2-4 van neemt os het nou een 60 mger is een dubbelgedrukte van 200 mg
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik verspreid meestal 2a 3 pillen over de avond. Het hangt er ook vanaf hoe mijn tollerantie is, soms meer soms minder.
C
CRYSTALLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik er meestal tussen de 3 & 6 ( 1 x in de 2 maanden en vaak zelfs met nog meer tussentijd) , Maar laatst met decibel had ik er 8 gehad verdeeld over 11 uur.

:hearteyes:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
als het redelijke pillen zijn red ik me echt wel met 3 op een hele avond. Moet wel minimaal 1 hele nemen voor ik wat voel, soms 1,5 :(

Heb 1 keer gehad dat ik na VIER pillen nog gewoon niks voelde, behalve een chemisch kutgevoel in m'n maag. Echt sonde :angry:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
De afgelopen driemaal gebruiken deze zomer heb ik telkens capsules gepakt met ??mg.
De eerste keer drie, de tweede keer drie en 1 pil en de laatste keer weer drie, maar toen had ik er wel twee nodig voordat het feest begon.
Het zijn de mg die tellen...., back in the days heb ik het heeel leeuk gehad op 2x een halfje. Daarnaast zijn het de sfeer en je eigen geestelijk/fysieke toestand die de preciese afronding bepalen.
S
Sneaky-dealerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Begon in mijn jonge jaren met een halfje en heb het opgebouwd tot 3-5 per keer.
Zie mezelf op een dag wel 5-7 nemen :grin:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sneaky-dealer zei:
Zie mezelf op een dag wel 5-7 nemen :grin:
Klik om te vergroten...

mooi vooruitzicht :rock:
maar meestal tussen de 200 en 400mg
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 stuks.. maareh.. ik dacht dat de mdma krisis voorbij was..? wil ik het eindelijk na 2 jaar is gaan doen zijn de dealers die ik ken slackers geworden. dan maar weer coke waarschijnlijk :rolleyes: .
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Albino zei:
2 stuks.. maareh.. ik dacht dat de mdma krisis voorbij was..? wil ik het eindelijk na 2 jaar is gaan doen zijn de dealers die ik ken slackers geworden. dan maar weer coke waarschijnlijk :rolleyes: .
Klik om te vergroten...

weak
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#20
laatste keer over hele nacht 3 halve pilletjes, waus dat ik was gewaust joh :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."