#1
XTC-Dance zei:halfje gemiddeld(nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruikenecht niet gezond hoor
Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon.
XTC-Dance zei:halfje gemiddeld(nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruikenecht niet gezond hoor
GewoonVOL zei:XTC-Dance zei:halfje gemiddeld(nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruikenecht niet gezond hoor
Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon.dat is pas niet gezond.
DarkScope zei:GewoonVOL zei:XTC-Dance zei:halfje gemiddeld(nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruikenecht niet gezond hoor
Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon.dat is pas niet gezond.
hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn![]()
GewoonVOL zei:DarkScope zei:GewoonVOL zei:XTC-Dance zei:halfje gemiddeld(nog maar 2 keer gedaan).
en als ik lees hoeveel sommige hier gebruikenecht niet gezond hoor
Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon.dat is pas niet gezond.
hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn![]()
Helemaal vol. :P
.

xtaz zei:Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5..![]()
J0rrit zei:xtaz zei:Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5.
Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2.
Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5..![]()
9,5 in een uurtje of 2?goeie pillen? hoe moet ik me dat voorstellen ben je dan gewoon echt helemaal de kaart, dat je niet meer weet wat je aan t doen bent, zoals bij paddos bijvoorbeeld. of heb je gewoon een hoge tolerantie opgebouwd?
En ik lees net dat na een bepaalde hoeveelheid meer nemen geen zin meer heeft? je serotonine is dan op dus je zal je niet nog lekkerder gaan voelen? maar wordt je wel waziger ofzo?
Sneaky-dealer zei:Zie mezelf op een dag wel 5-7 nemen![]()
.Albino zei:2 stuks.. maareh.. ik dacht dat de mdma krisis voorbij was..? wil ik het eindelijk na 2 jaar is gaan doen zijn de dealers die ik ken slackers geworden. dan maar weer coke waarschijnlijk.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."