Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn gemiddelde is 4-6 pillen voor een lkkr n8je door. alleen ben standaard de volgende dag erg naar de kloten meestal zit ik de volgende dag gewoon op de xbox de hele dag en als ik goed wil slapen of ontspannen dan smoke ik een lkkre J"
"nou van een hele bak truffels ga ik egt niet zo space als ik niet geblowed heb. wat ik wel mee vond vallen is dat ze niet erg goor waren (smaken naar beukennootjes) maar ik vind het troep een joint geeft een betere trip dan die truffels...vind ze nep doe mij maar een lijn pep of een gewoone pil veel leuker..."
"als ik me pillen heb getikt voel ik me altijd goed sociaal en heb zin om te wandelen tegewoordig geniet ik er met volle teugen van. wat wel vet was is een vriend van me die heeft een keer een hele avond in een schommelstoel met een aansteker lopen 'vonken' om het zo maar te noemen, tot het vuursteentje op was een ze aansteker was helemaal krom. ik zelf geniet dan altijd gewoon van het wandelen meestal loop ik dan wel een kilometer of 20-25 (van haarlem naar beverwijk)"
"mensen psychoses kan je altijd krijgen, mijn oom had het laast op een begravenis van me oma's zus. die vage dromen is dat niet gewoon je space dan??? ik zelf het wel eens gehad maar ik denk...nou jah zal het wel vertellen. ik was een keer met vrienden aan lcd. toen ik later die avond naar huis ging ( nog strak ), en in me bed ging liggen en was flink aan het draaien en woelen van energie. 20 min later zag ik een vriend van me in de kamer staan. terwijl ik in me bed lag had ik met hem gepraat en hij ging na een 15-20 min naar beneden. ik zei dat ik achter hem aan ging, maar toen ik beneden kwam was hij weg. daarna heb ik een peukje gerookt in de achtertuin en ben toen naar boven gelopen. ben daarna in me bed gaan liggen, daar heb ik nog een uur liggen space ik was nog zwaar actief. dus ik denk dat je gewoon een naspace hebt. ik ieder geval wel want me stief broer ligt ook op mijn kamer en die heeft alles gewoon me gekregen enz."