Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om dat soort reacties vroeg hij toch helemaal niet hahaha ,volgens mij weet hij ook dat het slecht is en met deze ervaring was het de laatste keer meth zoals hij al zegt. O.T : ga gewoon zo snel mogenlijk naar de tandarts,ik vind het wel gek dat je dit van 2 keer gebruiken krijgt. De bekende meth mouth krijg je die niet pas na een aantal keren gebruiken? gr binnert"
"Ik heb een vraagje,laatst heb ik bij mijn dealer dex gehaald. Maar na een bommetje van 40 mg voelde ik na anderhalf uur niks nog een bommetje van 60 genomen en na een uur voelde ik weer niks.Toen heb ik maar 100 mg erbij gesnoven zonder enig effect na een half uur en toen weer 100 erbij gesnoven en het effect was weinig.Toen heb ik dat spul laten testen en het was wel dex waar je iets van zou moeten voelen,het was 60 procent puur Nu een vraagje iemand enig idee hoe de fuck dit kan?,mijn dealer vond het ook erg raar.Had pas een keer eerder dex gebruikt en had toen ook een vrij hoge dossis nodig om iets te voelen.Na de eerst ervaring en de tweede heb ik 1 maand ertussen dus gewenning kan niet.Adhd weet ik niet maar de eerste keer had ik wel iets meer energie kan dit door de cafiëne komen? Want werd wel anders in mijn hoofd na 300 mg maar niet de effecten die julie hier op het forum beschrijven. Sorry voor het lange verhaal hahahaha groetjes binnert"
"als je dit ook even doorleest (met dank aan Lysergine),samen met de handleiding bovenaan de pagina komt het helemaal goed volgens mij viewtopic.php?f=4&t=11480&st=0&sk=t&sd=a&hilit=handboek hier staat ook de dossering en dergelijke in groetjes binnert"
"hahaha wat zou mijn voordeel zijn om niet de waarheid te vertellen?,mischien verwachte ik iets van dex dat gewoon niet kwam.Maar mijn vraag was of het de eerste keer aan cafiëne kan hebben gelegen zo ja dan ga ik maar eens naar de huisarts voor adhd:P En ja ik kon redelijk slapen 3,4 uur geloof ik groetjes binnert"
"of hij denkt dat je sos gaat halen of je word keihard genaaid, gemiddelt voor goede kwaliteit pep betaal je 7-10 euro en voor dextroamfitamine is 10 euro als het goed zuiver spul is wel een goede prijs geloof ik Ligt eraan hoe dicht je bij de bron het haalt en in hoeverre het is versneden. Mocht het toch pep zijn die tussen 70 en 73 procent zuiver is word je alsnog,zij het dan wel wat minder genaaid met 25 euro voor een halve gram groetjes binnert"
"ja,5 euro kan ook,ligt er maar net aan bij wie je het haalt en om wat voor spul het gaat. Maar ik heb meestal het probleem dat als ik het voor 5 euro kan halen en het dan laat testen dat het bagger zooi is.Heb jij je pep laten testen? en zo ja hoe zuiver is het? groetjes binnert"
"idd,altijd kwaliteit boven kwantiteit groetjes binnert"
"ik denk niet dat je hier mensen vind voor die documentaire,ik weet niet precies wat voor documentaire je wilt maken maar mensen die viagra gebruiken hebben een erectieprobleem en denken dat ze geen man meer zijn ofzow en voelen zich denk ik erg onzeker. De pep liefhebber gebruikt viagra omdat door de drugs zijn apparaat is geslonken Dus normaal lukt het wel denk ik:P en ik denk dat jij een documentaire wil maken die gaat over mensen die het normaal niet lukt.Ook denk ik dat bij pep gebruikers de schaamte(taboe) over viagra niet echt aanwezig is,en dat is denk ik wel waar jij de documetaire over wilt gaan maken O.T de combinatie viagra en speed is zogezegd niet echt handig,veel grotere kans dat je hart zegt bekijk het maar groetjes binnert p.s sorry voor het lange antwoord had even niks anders te doen"
"ehm,wat draagt dit bij aan het topic?:P.En deze info die jij vertelt is wel redelijk bekend op dit forum geloof ik hahaha groetjes binnert"
"ja dat is wel gek,wat jij nu beschrijft heb ik vandaag de hele dag gehad alleen dan met rilingen. Had ongeveer 100 mg dextroamfitamine gebruikt gister en heb vandaag steeds rilingen Iemand enig idee hoe dat komt? groetjes binnert"