Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
B
BorstemansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het ligt aan de sterkte, meestal neem ik er 3 tot 6. Maar sommige heb ik er heel wat van op, op een avond. Maar meestal kom ik toch wel boven de 5.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 tot 4.... en dan vaker 2 als 4
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal deed ik het een hele nacht en dan pakte ik er toch wel een stuk of 6 - 8.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu pak ik er max 3 à 4

Vroeger was het tussen de 5 en de 15..

Veel waren dit slechte pillen, maar met goede nam ik er nog altijd evenveel :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
Klik om te vergroten...
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
Klik om te vergroten...
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.
Klik om te vergroten...
same here.
J
JetjepretjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal 2 per avond, en dan elke keer halfjes..
Werkt prima :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tussen 1 en 3 aanvankelijk van de sterkte.
Vroeger ook wel eens boven de 4 genomen,maar dat is echt niet gezond :mrgreen:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#10
tussend e 3 en de 10 ..en neen xtc werkt wel nog goed maja,ask et doe doek et goed..maar kdoet ni veel:wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
hangt natuurlijk van de kwaliteit af..
maar doordat tegenwoordig die bollen prul zijn wss (ofwel ben ik het zo gewend geworden) da ik toch dikwijls boven de 5 uitkom.
en zeer zeker als ik op stap ga!!!!
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#12
hangt van avond tot avond af...
mor reken toch maar op een gemiddelde van de 6-10 pillen...
mor zen nie zo voor xtc, geef mij mor speedpille
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#13
lijkt erop dat de meerderheid toch niet bij 1tje blijft :tongueout:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen. :wave: TB
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
tis wel een feit dat de mensen die op deze forum bijna allemaal wel hardcore drugs gebruikers zijn, he.

6 op 10 dat hier zit neemt 2 tot 4 op een avond. ( als ze het innemen )
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ThunderBunny zei:
Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen. :wave: TB
Klik om te vergroten...

Wat betekend die TB, thunderbunny ?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik nog gebruikte : 1 per halfje genomen.
Een keer 2 genomen maar was dan wel thuis... Muziekjes maken !
:)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
meestal 2 tot vier, mn toppunt was 5 en een half
maar ik merk wel dat de werking steeds minder word
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
^van later nog bijnemen word je niet space , maar alleen een beetje extra vaag / verrot / vergiftigd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."