Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
C
CRYSTALLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik er meestal tussen de 3 & 6 ( 1 x in de 2 maanden en vaak zelfs met nog meer tussentijd) , Maar laatst met decibel had ik er 8 gehad verdeeld over 11 uur.

:hearteyes:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hou het tegenwoordig op hoogstens 2, 4 of 5 (zoals ik vroeger nog welleens wou doen) is imho toch echt veel. Moeten dan echter wel 2 goeie zijn natuurlijk :wink:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meestal 1, tis een keer voorgekomen dat ik er 2 nam..

Maarja, zoals al eerder gezegd, het aantal maakt niks uit, t gaat om de mg.. heb 1x hele beste gehad, eerst een halfje, toen voelde ik em opkomen, toen nog een halfje, toen fietste ik naar t centrum, en vanaf daar weet ik niks meer...

Ik was ook niet zo heel erg ervaren toen, maar dat was best spul:P
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik pak wat ik wil... tot ik het genoeg vind...

meestl gebruik ik het op festivals (meestal 12 uur bijvoorbeeld van 11:00 tot 23:00) dan begin ik rond 13:00-14:00 en ik pak dan gewoon wat ik wil... als ik lekker ga pak ik niks bij... als ik harder wil gaan pak ik wat bij :P

Ik schat op een festival dag... 7 van 100mg ofzo... vind ik te doen... (tijdsbestek van een uur of 9)

Echter op SOLAR dit jaar :P had ik op:

Vrijdag: 2cb gehad (hoeveelheid weet ik echt niet, wel genoeg :P)
Zaterdag: 6 van 80mg en een halve gram kristallen van 84% puurheid getest
Zondag: 8 van 80 mg en een gram kristallen van 84% puurheid getest

heb ook wel geweten dat dit teveel was :P :wink:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemiddeld 8 op een avond/nacht als ik ga.

Heb in het verleden weleens +/- 15 stuks gehad binnen 4 uur.. toen was ik zo van de kaart dat ik steeds bijpakte, en weer vergat dat ik net ook al gepakt had
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn maximum was 4 (misschien ook meer, daar let je niet altijd op).
In de coffeeshop waar k kwam, slikte iemand er 10 op een avond. :openmouth:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt aan het feestje vanaaf neem ik er maar twee mee masters rond de 3 is meer dan genoeg
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het aantal ligt aan de setting en ook aan hoe de eerste pil erin tikt. Gemiddeld een stuk of 2 soms 3 op een avond.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
dit weekend

vrijdag 2
zaterdag 7

ware beste pillen ooit gehad ! :grin:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb binnen een anderhalfuur 4 pilletjes genomen.
Dit was overigens me eerste keer en gelukkig zijn er wat afgepakt want had al gauw 2 zware pilletjes in me handen zonder het bewust te merken. :flushed:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psilo zei:
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Klik om te vergroten...
Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
meestal een halve of 1..

Is tussen de 70 en 100mg meestal..

Ik heb niet veel nodig en vind t veel relaxter als ik er gewoon bij ben
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
minstens 2, meestal 3
3e doet soms helemaal niks trouwens -_-
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
VidaLoCa zei:
Psilo zei:
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Klik om te vergroten...
Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.
Klik om te vergroten...


Tolerantie is afhankelijk van je metabolisme. Sommige mensen (en dieren) hebben een andere stofwisseling waardoor ze sommige stoffen veel sneller afbreken.

Enkele onderzoeken spreken van een LD50 van 80mg tot 300mg per Kg lichaamsgewicht. LD50 is de dosis per kilogram waarbij de helft van de onderzoekspopulatie overlijdt (muizen in de meeste gevallen)
Als je 70 kg bent kom je op 5.6 gram tot 21 gram waarbij de helft van de mensen (muizen) overleden is.
Overdosis heeft te maken met de toxische bijwerkingen. De gemiddelde persoon hier op het forum zal (als ze het overleven) geen prettige ervaring hebben met 6x 140mg MDMA of je hebt een ander metabolisme (redelijk zeldzaam) of je doet geen weekend iets anders dan je pildosering opvoeren.

Kortom...vind ik de dosering nog steeds het belangrijkst.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
^van later nog bijnemen word je niet space , maar alleen een beetje extra vaag / verrot / vergiftigd...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
gemmideld 2 tot 4
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ook zoiets... Kga soms wel eens boven de 5, maar tegenwoordig is da ferm verminderd.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het vervolg op m'n vorige poll...
Als je pillen neemt... Hoeveel neem je er dan gemiddeld ?
Een antwoord met hangt er van af hoe zwaar ze zijn, is niet geldig.
Denk gewoon eens na over je laatste ervaringen, en bereken hiervan een gemiddelde uit...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ik pillen neem neem ik zon 2 tot 4 per avond

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."