#1
Ik gebruik er meestal tussen de 3 & 6 ( 1 x in de 2 maanden en vaak zelfs met nog meer tussentijd) , Maar laatst met decibel had ik er 8 gehad verdeeld over 11 uur.
![:hearteyes:]()
Een overdosis heb je pas na 7 gram.Psilo zei:Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.
Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.
Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.
Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
VidaLoCa zei:Een overdosis heb je pas na 7 gram.Psilo zei:Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.
Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.
Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.
Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..
Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."