Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles! Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)"
"DarkScope zei: kheb vaker t gevoel bij hallucinaties ( die k trouwes nie van x gehad heb ng, alleen van paddos ) Klik om te vergroten... Heb jij dan echt nog nooit hallucinaties gehad van XTC, poe poe, als ik al die verhalen moet geloven, baby's die van 't dak af vallen hekken midden in de zaal van MOH ik heb het overigens 1 keertje gehad (met die bril dus, mischien eigelijk 2 keer want keertje toen ik hard ging aan de lachgas gezeten, ging meteen out, stond vrij vlug weer op en zag overal nooduitgangen...."
"LoL!!!"
"ligt eraan, meestal zit er wel meer dan een maand tussen dat ik pak en dan zijn er 2 meestal meer dan voldoende. Maar heel soms 2 weekende achtermekaar ofzo en dan merk ik echt dat ik dan dat 2e weekend zeg maar zeker wel 4 moet pakken wil ik net zo hard gaan dan dat weekend daarvoor! Dus zeg maar tussen de 2 en 5 op 1 avond. Me meeste ooit is 8 over 36 uurtjes, dus da valt wel mee!"
"Laats naar een feest geweest en was helemaal van de kaart (3 goeie schijfjes op), een maat van mij(nuchter) had het in de gaten en begon een beetje te kloten! hij dej net of hij een bril afzetten , (hij heeft dus ook helemaal geen bril vast ofzo en draagt er ook geen)en deed alsof hij hem aan het poetsen was maar ik zweer het je dat ik die bril gewoon echt zag hij was er gewoon! Daarna heeft hij nog iets met een bal gedaan maar das moeilijk uit te leggen volgens mij ken je iemand die echt waus is van de xtc gewoon van alles opnaaien Wel lachen opzich, maar ik voelde me toch raar op dat momen alsof ik steeds maar voor de gek werd gehouden, dat was natuurlijk ook wel maar ondanks dat ik helemaal van de wereld was had ik het toch op 1 of andere manier door en vond het dan heel gemeen!"