Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Absinth is het beste als je al een beetje bent aangeschoten. Het maakt niet uit hoe je het drinkt, het is en blijft een scherpe ranzige smaakt. Zelf een fles geimporteerd uit Tjechie. 89,9%. Eerst flink zuipen, dan kan je daarna wel wat Absinth pakken. Mix het met wat suiker, mocht je gelijk kotsen, doe er een beetje water in. De Absith die je in Nederland kan kopen heeft geen (of een hele lage concentratie) Thujone. Je zult dus niet zoveel voelen. Koop je de Tjechische echter, die wel bomvol met die rotzooi zit, dan kan je redelijk van je stokkie afgaan. Reken er wel op dat je redelijk van je stokkie af kan gaan, en dat je de volgende dag een SNERPENDE koppijn hebt."
"maar 1 per aaf, rustig aan... enne 45 op een aaf? jaaa houdoe. TB, bels voor Tabee? tot ziens"
"Ik heb uit Tjechie een fles meegenomen. 80%.. Ik vind het zowel puur als verdunt niet te zuipen. Ik krijg er altijd een enorme kater van. De dag erna zit ik heel de tijd als een zombie voor me uit te staren.. Zou dat de Thujon zijn of de enorme hoeveelheid alcohol... of een combi"
"Mary zei: In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P). Klik om te vergroten... Hehe, dat komt me wel heel bekend voor. Raar dat het kan, slapen fietsen en niet eens op je plaat gaan."
"Goedenavond. Het is voorbij half oktober en ik heb nog 3 mooie plantjes in mijn tuin staan. De laatste paar dagen beginnen er een paar toppen wel extreem snel bruin te worden. Maar dan niet het bruin van: Dit is lekker, maar juist het tegenover gestelde. Ik ben nog niet zo'n kenner in de scene, maar je merkt wel dat het niet goed zit. Ik heb er twee foto's bij gedaan.. Allebij van dezelfde plant. Een top is te bruin terwijl de andere top nog bruin moet gaan worden. Dus echt oogsttijd is het nog niet voor het plantje, alhoewel het wel laat in het jaar is. Is de bruine top gewoon verrot vanwege het slechte weer, of is hij geinfecteerd met iets nasty's? Ik weet het niet. Wat zeggen jullie, dorre toppen snoeien, alles oogsten (veel draden zijn nog gewoon wit) of een andere oplossing? Ik hoor het graag { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Lol.. had toprot.. aapje dat ik ben :P"
"Ik zit hier in Nieuw Zeeland. Hier en in Australie is het verplicht dat de barren en co gratis water geven."
"Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking: dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter... Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje"