#1
Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en! ![:)]()
Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.
Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.



