Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
meestal 2 tot vier, mn toppunt was 5 en een half
maar ik merk wel dat de werking steeds minder word
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze zei:
1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)
Klik om te vergroten...

ja zo is t bij mij ook begonnen... :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste x op oud/nieuw waren het er 2 tijdens het feest zelf, maar bij het nagaren ook nog 3 gehad. Moeilijk te zeggen dus. Maar avondje feesten zit rond de 2 à 3.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dallandra zei:
Haze zei:
1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)
Klik om te vergroten...

ja zo is t bij mij ook begonnen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Bij mij blijft het zo, ik pas heel erg op, heb wel meer mensen dik verslaafd zien worden(vrij, zat en zon gebruiken)
Z
ZwikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal 3 op 1 avond... En dit doe ik 1x per maand...
Ik maak me wel zorgen over of het schadelijk is ik doe het nu sinds november elke maand!
E
El JapsonLid
01-01-2024, 00:00
#7
10/15 .... men max is in de 20 :flushed:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat waren dan echt bagger pillen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bollie zei:
ThunderBunny zei:
Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen. :wave: TB
Klik om te vergroten...

Wat betekend die TB, thunderbunny ?
Klik om te vergroten...
Thunderbirdy :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Dat waren dan echt bagger pillen?
Klik om te vergroten...

dat hoeft helemaal niet, ligt raan wat je gewend bent kheb pille die zijn zeer sterk na 1tje hoef k niet ng een ma kken iemand die r 47 genome heeft in 24 uur ma die heeft natuurlyk wel een hoge tolerantie:wink:

EDIT: n trouwes balon, na 4/5 voel je tog nix meer volgens jou?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en! :)

Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en! :)

Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.
Klik om te vergroten...

zullen wel placebo's of vitamine c zijn geweest :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
Bal0n zei:
Dat waren dan echt bagger pillen?
Klik om te vergroten...

dat hoeft helemaal niet, ligt raan wat je gewend bent kheb pille die zijn zeer sterk na 1tje hoef k niet ng een ma kken iemand die r 47 genome heeft in 24 uur ma die heeft natuurlyk wel een hoge tolerantie:wink:

EDIT: n trouwes balon, na 4/5 voel je tog nix meer volgens jou?
Klik om te vergroten...
45 pillen kan toch zeer goed zijn :wink: :wink: :wink:
als je bedenkt da in iedere pil 5 mg mdma zit dus heeft hij in totaal zo een 225 mg mdma op op 24 uur :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ligt eraan, meestal zit er wel meer dan een maand tussen dat ik pak en dan zijn er 2 meestal meer dan voldoende.

Maar heel soms 2 weekende achtermekaar ofzo en dan merk ik echt dat ik dan dat 2e weekend zeg maar zeker wel 4 moet pakken wil ik net zo hard gaan dan dat weekend daarvoor!

Dus zeg maar tussen de 2 en 5 op 1 avond.

Me meeste ooit is 8 over 36 uurtjes, dus da valt wel mee!
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar 1 per aaf, rustig aan... enne 45 op een aaf? jaaa houdoe.
TB, bels voor Tabee? tot ziens :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
vroeger +- 5 a 10

nu max 6

:wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
vroeger +- 5 a 10

nu max 6

:wave:
Klik om te vergroten...
vroegeerrrr toen je 12 was :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
flash kieke zei:
vroeger +- 5 a 10

nu max 6

:wave:
Klik om te vergroten...
vroegeerrrr toen je 12 was :wink:
Klik om te vergroten...


neeeen , toen ik 11 was :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe oud ben je nu dan? 13?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
47 op 24 uur kan zekr wel ze.. ik ga ier nu iets vertellen da wss niemand ga geloven, maar toch is het waar..

zo ne gast die mijne maat kent ad nekeer 30 pillen in één keer gepakt en heeft het nog overleefd ook.. das wel oz ne halve zot die zo een drang heeft om zichzelf te vergiftigen en die pakte echt vel te veel pillen maar ja 47 pillen op 24 uur kan ook hoor.. 4 gram coke of 3 gram speed kan toch ook dus waarom gene 47 pillen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."