Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
gemmideld 2 tot 4
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ook zoiets... Kga soms wel eens boven de 5, maar tegenwoordig is da ferm verminderd.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het vervolg op m'n vorige poll...
Als je pillen neemt... Hoeveel neem je er dan gemiddeld ?
Een antwoord met hangt er van af hoe zwaar ze zijn, is niet geldig.
Denk gewoon eens na over je laatste ervaringen, en bereken hiervan een gemiddelde uit...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik pillen neem neem ik zon 2 tot 4 per avond
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ook gemiddeld 2 tot 4.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 meestal.. ben daar nog maar 1 keer bovengegaan
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
per half pilletje, maximaal eens 2 op een nacht.
Ik wil gewoon niet meteen op de vloer liggen en hallucineren is ook mijn ding niet. Graag nog wat controle in the loooove-corner... :grin:
S
Sl_MdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het nog maar één maal gedaan met oudejaarsavond dus, maar gemiddeld een 2 per avond. (in de toekomst) en me oudejaars heb ik er 2 genomen.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
het worden er steeds meer eigenlijk...logisch ook.
het begon bij driekwart,maar de laatste keer waren het er 2,5.
van 180 mg...
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 of 2..
heb ookwel tijden gehad dat ik er op vrijdag 4 nam en op zaterdag 6..
maar dat is eigenlijk vrij nutteloos... van de laatste merk je nauwelijks meer wat.. alleen die laatste pilletjes zijn wel héél erg slecht voor je hersenen.. erg dom dus om er zoveel te nemen... en zonde van je geld
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 tot 4.... en dan vaker 2 als 4
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meestal deed ik het een hele nacht en dan pakte ik er toch wel een stuk of 6 - 8.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu pak ik er max 3 à 4

Vroeger was het tussen de 5 en de 15..

Veel waren dit slechte pillen, maar met goede nam ik er nog altijd evenveel :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
Klik om te vergroten...
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
Klik om te vergroten...
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.
Klik om te vergroten...
same here.
J
JetjepretjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal 2 per avond, en dan elke keer halfjes..
Werkt prima :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tussen 1 en 3 aanvankelijk van de sterkte.
Vroeger ook wel eens boven de 4 genomen,maar dat is echt niet gezond :mrgreen:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#19
tussend e 3 en de 10 ..en neen xtc werkt wel nog goed maja,ask et doe doek et goed..maar kdoet ni veel:wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik hou dat echt niet bij ofzo, meestal stuk of 3 / 4

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."