Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"roken lijkt me zoiezo egt facking vies en volgensmij verschrompelen je longen waar je bij staat"
"nee lijkt me niet wat voor andere stoffen neemt het wel op dan?"
"Bij ons noemen ze het gewoon diehackers pillen of illies :P"
"heeft er iemand wel is moeten kotsen van paddos?? ik wil het zelf binnekort wel is gaan proberen denk ik maar ik ben bang dat ik misschien moet kotsen ofzo ik denk dat als ik er aan ga denken ofzo dat het dan ook gebeurt kunnen julie wat info geven"
"eh bedankt man allemaal"
"inderdaad BobG schreef: herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik. Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel. Klik om te vergroten..."
"ik heb het laatst ook een keer gehad maar ik had ook behoorlijk wat gezopen en toen ff een dikke toef genomen toen heb ik een beetje gekotst en daarna was het weer over"
"toch willen of as vragen aan mensen mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen. Klik om te vergroten... Wat doe je met die as dan leg je daar de coke op dan ofzo?"
"20 euries de gram"
"hoeveel doen julie meestal in een bommetje dan? en krijg je hetzelfde gevoel als wanneer je het snuift? of krijg je hetzelfde gevoel net als van pillen alleen dan meer energie?"