#1
Ik merk het van te voren nooit zo. Ik heb één keer gemerkt dat m'n lichaamstemperatuur 'n beetje begon te schommelen, en niet veel later sloeg de boel in.
Normaal gesproken besluipt het me, en merk ik het pas als het inslaat. Wat op zich wel leuk is als je net in 'n goed gesprek zit, meteen de draad kwijt.![:grin:]()
Overigens heb ik nog nooit wat van misselijkheid ervaren, zeker persoonsgebonden? Of ben ik misselijk, maar voel ik me te goed om het te merken? :P
Olle
Normaal gesproken besluipt het me, en merk ik het pas als het inslaat. Wat op zich wel leuk is als je net in 'n goed gesprek zit, meteen de draad kwijt.
Overigens heb ik nog nooit wat van misselijkheid ervaren, zeker persoonsgebonden? Of ben ik misselijk, maar voel ik me te goed om het te merken? :P
Olle
